Skořicová ovesná kaše s banánem a SUPERPROTEINEM

Ovesné kaše jsou snad jednou z nejlepších voleb každodenních snídaní. Nejen, že se dají udělat asi na milion způsobů, ale především vás díky ovesným vločkám na dlouhou dobu zasytí a dodají potřebné množství energie.Samotné ovesné vločky jsou také velmi dobrým zdrojem bílkovin, takže pokud svou ovesnou kaši obohatíte ještě o proteinový prášek Blendea SUPERPROTEIN, vznikne snídaně bílkovinami doslova nabitá.

Ovesné kaše jsou snad jednou z nejlepších voleb každodenních snídaní. Nejen, že se dají udělat asi na milion způsobů, ale především vás díky ovesným vločkám na dlouhou dobu zasytí a dodají potřebné množství energie.

Samotné ovesné vločky jsou také velmi dobrým zdrojem bílkovin, takže pokud svou ovesnou kaši obohatíte ještě o proteinový prášek Blendea SUPERPROTEIN, vznikne snídaně bílkovinami doslova nabitá.

 

Skořicová ovesná kaše s banánem a SUPERPROTEINEM

Ingredience na 1 porci:

  • 30g ovesných vloček
  • 1 lžička sirupu z agáve
  • 1 lžička skořice
  • 1 lžíce mletého lněného semínka
  • voda nebo rostlinné mléko podle potřeby
  • banán a konopná semínka na ozdobení
  • 1 odměrka Blendea SUPERPROTEIN

ovesná kaše recept

Všechny přísady jsou běžné a vůbec ne drahé. Zapomeňte na koblihy a sušenky. Zdravá snídaně totiž vypadá přesně takto. 

 

Postup přípravy:

Ovesné vločky smícháme s vodou nebo rostlinným mlékem (poměr vloček a tekutiny by měl být asi 1:2) a přivedeme k varu. Poté plamen zeslabíme, přidáme lněná semínka, skořici a agáve sirup, promícháme, a necháme ještě chvíli povařit.

Nakonec přidáme jednu odměrku Blendea SUPERPROTEIN a naposledy zamícháme. Hotovou kaši přesuneme na talíř nebo do misky a ozdobíme banánem, konopnými semínky a dalším libovolným ovocem či oříšky. Dobrou chuť!

ovesná proteinová kaše

Někdo řekne, že ovesné vločky jsou “nudné”. Záleží ale pouze na tom, jak a čím je ochutíte. Možností jsou tisíce. 

 

Účinky použitých surovin:

  • Ovesné vločky obsahují velké množství bílkovin, vitaminů skupiny B, vápník, železo nebo fosfor. Mají také mnoho vlákniny, takže nás dokáží na dlouhou dobu zasytit.
  • Lněná semínka obsahují velké množství vlákniny a jsou skvělým zdrojem omega-3 mastných kyselin. Dále také obsahují kvalitní rostlinné bílkoviny a mnoho vitamínů jako např. vitamíny B, C a E. Mimo to jsou také zdrojem železa, draslíku, vápníku a hořčíku. Dále velmi pomáhají při potížích s trávením, problematickou pletí a jako prevence proti virovým onemocněním.
  • Konopná semínka jsou jedním z nejlepších zdrojů rostlinných bílkovin, kterých obsahují v jedné lžíci celých 6 gramů. Dále mají skvěle vyvážený poměr omega-3 a omega-6 mastných kyselin a obsahují vitamíny A, B1, B2, B6, C a E. Mimo to posilují imunitu a pomáhají lidem trpícím rakovinou, kožními problémy, kardiovaskulárními onemocněními apod.
  • Blendea SUPERPROTEIN spojuje 2 rostlinné proteiny a 4 superpotraviny, které podporují organismus při fyzické zátěži. Bezlepkové a bezlaktózové proteiny z hnědé rýže a hrachu poskytnou svalům kvalitní potravu a cenné aminokyseliny, maca peruánská dodá energii, MSM posílí svaly, klouby a zvýší ohebnost a lucuma a yacon směs přirozeně lehce dosladí.

blendea superprotein

Ochutnejte i smoothies se SUPERPROTEINEM: 

…anebo zkuste naše namražené dobroty:

 

autor

    Karolina Ohlídalová

    O stravování a zdravé vaření jsem se však začala zajímat ve svých 15 letech, kdy jsem se stala vegankou. Sdílím své nápady na veganská jídla a snažím se tak inspirovat ostatní k rostlinnému stravování.

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Kdo hodně čte, hodně se dozví 🙂

    Čtěte další užitečné články

    Měkounké cestovatelské proteinové muffiny s čokoládou a tvarohem

    30.07.2019

    Plánujete celodenní letní výlet a nechcete být o hladu? Upečte si lahodnou svačinu, která dodá sílu a energii na celý den. Rozhodně lepší varianta, než zaběhnout do rychlého občerstvení pro několik porcí hranolek. Muffiny po vychladnutí naskládejte do pevné uzavíratelné mističky tak, aby vám během dne neokoraly.

    Číst celej článek

    Na tento recept byl použit produkt - Blendea SUPERPROTEIN

    Krémový avokádový dresink pro zdokonalení každého salátu

    25.07.2019

    Kdo chce jíst zdravěji, často sáhne po salátu. Lidé však většinou sáhnou spíše vedle – po salátu, který nezasytí a ani nechutná. Salát se pak kvůli tomu zase na dlouhou dobu ve vašem jídelníčku neobjeví. Mám pro vás tip na zdravý dresing, který k dokonalosti přivede každý salát. Je totiž plný kvalitních tuků i chutí.

    Číst celej článek

    Na tento recept byl použit produkt - Blendea SUPERGREENS

    Rychlé bazalkové pesto s Blendeou SUPERGREENS

    17.07.2019

    Komu by se v létě chtělo vystávat u plotny. Určitě mi dáte za pravdu, že ve vedru není další vedro z trouby nic moc a navíc se dá dělat tolik zábavnějších věcí 🙂 Uvařte si s námi rychlé bazalkové pesto s těstovinami a místo zdlouhavé přípravy si raději třeba skočte do bazénu.

    Číst celej článek

    Snídaňové kokosové chrumky s oříšky a SUPERPROTEINEM Blendea

    25.06.2019

    Pokud máte rádi sladké snídaně, nejspíš občas neodoláte snídaňovým chrumkám. Možná vás ale nikdy nenapadlo, že si je můžete připravit celkem snadno sami doma. Se SUPERPROTEINEM získají navíc i zdraví prospěšné rostlinné bílkoviny a porci superpotravin!

    Číst celej článek

    Bleskurychlý mugcake z vloček se SUPERPROTEINEM

    13.06.2019

    Chcete tip na výživnou a zdravou snídani či svačinu? Tak zkuste tento extra rychlý mugcake. Skvěle zasytí, je chutný a navíc plný bílkovin. Samotný mugcake: 1058 kJ/252 kcal – 22,6 g bílkovin, 30,4 g sacharidů, 3,3 g tuků, 10,5 g vlákniny Celý dozdobený mugcake včetně polevy: 1995 kJ/475 kcal

    Číst celej článek

    Tvarohovo-jablečný, proteinový koláč s medem

    06.06.2019

    Hledáte zdravou svačinku anebo nápaditou snídani pro své děti? Tento recept bude doslova bavit vás i celou rodinu. Navíc, je nutričně vyvážený, takže se o svou štíhlou linii bát rozhodně nemusíte. Jeden kousek (1/12) má: 94 kcal, 1,3 g tuků, 11,5 g sacharidů a úžasných 9 g bílkovin.

    Číst celej článek

    Proteinové RAW kuličky s vlašskými ořechy

    28.05.2019

    Není jednodušší druh cukroví než nepečené RAW kuličky. Základ můžete nechat vždy stejný a podle chuti přidat cokoliv. Rumové, kokosové, datlové nebo ořechové, jako já ty dnešní.

    Číst celej článek

    Proteinový chlebíček s vločkami, jogurtem a medem

    21.05.2019

    Doplňte bílkoviny s chutným proteinovým chlebíčkem. Z uvedeného množství surovin hravě vykouzlíte 9 porcí. Jeden kousek má 113 kalorií, 7,7 g bílkovin, 17,8 g sacharidů a 0,9 g tuku. Takovou mňamkou si postavu rozhodně nepokazíte – právě naopak.

    Číst celej článek

    Avokádovo-čokoládový krém s ovocem

    07.05.2019

    Jestli máte stejně jako já rádi rychlý, jednoduchý, luxusní a navíc zdravý dezert, tak tohle je zn. ideal. Vše z jednoho mixéru, i pro největší lenochy 🙂

    Číst celej článek

    Kokosovo-vanilkový dezert s tapiokovými kuličkami

    30.04.2019

    Tento zdravý dezertík si dělám vždy, když mám chuť na sladké a nechci z toho mít špatný pocit 😀 Je úžasně rychlý na přípravu a ingredience jsou minimální k zakoupení v každém supermarketu. Pochutnám si a je to tak jednoduché!

    Číst celej článek