Skořicová ovesná kaše s banánem a SUPERPROTEINEM

Ovesné kaše jsou snad jednou z nejlepších voleb každodenních snídaní. Nejen, že se dají udělat asi na milion způsobů, ale především vás díky ovesným vločkám na dlouhou dobu zasytí a dodají potřebné množství energie.

Samotné ovesné vločky jsou také velmi dobrým zdrojem bílkovin, takže pokud svou ovesnou kaši obohatíte ještě o proteinový prášek Blendea SUPERPROTEIN, vznikne snídaně bílkovinami doslova nabitá.

Ovesné kaše jsou snad jednou z nejlepších voleb každodenních snídaní. Nejen, že se dají udělat asi na milion způsobů, ale především vás díky ovesným vločkám na dlouhou dobu zasytí a dodají potřebné množství energie.

Samotné ovesné vločky jsou také velmi dobrým zdrojem bílkovin, takže pokud svou ovesnou kaši obohatíte ještě o proteinový prášek Blendea SUPERPROTEIN, vznikne snídaně bílkovinami doslova nabitá.

Skořicová ovesná kaše s banánem a SUPERPROTEINEM

Ingredience na 1 porci:

  • 30g ovesných vloček
  • 1 lžička sirupu z agáve
  • 1 lžička skořice
  • 1 lžíce mletého lněného semínka
  • voda nebo rostlinné mléko podle potřeby
  • banán a konopná semínka na ozdobení
  • 1 odměrka Blendea SUPERPROTEIN
ovesná kaše recept

Všechny přísady jsou běžné a vůbec ne drahé. Zapomeňte na koblihy a sušenky. Zdravá snídaně totiž vypadá přesně takto. 

Postup přípravy:

Ovesné vločky smícháme s vodou nebo rostlinným mlékem (poměr vloček a tekutiny by měl být asi 1:2) a přivedeme k varu. Poté plamen zeslabíme, přidáme lněná semínka, skořici a agáve sirup, promícháme, a necháme ještě chvíli povařit.

Nakonec přidáme jednu odměrku Blendea SUPERPROTEIN a naposledy zamícháme. Hotovou kaši přesuneme na talíř nebo do misky a ozdobíme banánem, konopnými semínky a dalším libovolným ovocem či oříšky. Dobrou chuť!

Recept na skořicovou ovesnou kaši

Někdo řekne, že ovesné vločky jsou “nudné”. Záleží ale pouze na tom, jak a čím je ochutíte. Možností jsou tisíce. 

Účinky použitých surovin:

  • Ovesné vločky obsahují velké množství bílkovin, vitaminů skupiny B, vápník, železo nebo fosfor. Mají také mnoho vlákniny, takže nás dokáží na dlouhou dobu zasytit.
  • Lněná semínka obsahují velké množství vlákniny a jsou skvělým zdrojem omega-3 mastných kyselin. Dále také obsahují kvalitní rostlinné bílkoviny a mnoho vitamínů jako např. vitamíny B, C a E. Mimo to jsou také zdrojem železa, draslíku, vápníku a hořčíku. Dále velmi pomáhají při potížích s trávením, problematickou pletí a jako prevence proti virovým onemocněním.
  • Konopná semínka jsou jedním z nejlepších zdrojů rostlinných bílkovin, kterých obsahují v jedné lžíci celých 6 gramů. Dále mají skvěle vyvážený poměr omega-3 a omega-6 mastných kyselin a obsahují vitamíny A, B1, B2, B6, C a E. Mimo to posilují imunitu a pomáhají lidem trpícím rakovinou, kožními problémy, kardiovaskulárními onemocněními apod.
  • Blendea SUPERPROTEIN spojuje 2 rostlinné proteiny a 4 superpotraviny, které podporují organismus při fyzické zátěži. Bezlepkové a bezlaktózové proteiny z hnědé rýže a hrachu poskytnou svalům kvalitní potravu a cenné aminokyseliny, maca peruánská dodá energii, kakao lehce dochutí a lucuma a kokosový cukr směs přirozeně lehce dosladí.
Rostlinný protein se superpotravinami Blendea

Ochutnejte i smoothies se SUPERPROTEINEM: 

…anebo zkuste naše namražené dobroty:

autor

    Karolina Ohlídalová

    O stravování a zdravé vaření jsem se však začala zajímat ve svých 15 letech, kdy jsem se stala vegankou. Sdílím své nápady na veganská jídla a snažím se tak inspirovat ostatní k rostlinnému stravování.

    Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Kdo hodně čte, hodně se dozví 🙂

    Čtěte další užitečné články

    Nízkokalorický banánový chlebíček ze špaldové mouky s borůvkami

    19.01.2021

    Že se nedá mlsat bez výčitek? Nesmysl! Mám pro vás jednoduchý recept na banánový chlebíček s borůvkami s pouhými 164 kcal na porci. Navíc obsahuje suroviny, které jsou pro tělo velice prospěšné. Chuť banánového chlebíčku je naprosto dokonalá. Díky přidanému tvarohu docílíte té nejvláčnější textury a borůvky uvnitř dodají lehkost na jazyku.

    Číst celý článek

    Extra výživné, kapustovo-ovocné smoothie s Blendea SUPERGREENS 🥬

    02.12.2020

    Ano, uznáváme, kadeřavá kapusta v Česku není příliš preferovanou zeleninou, ale to je věčná škoda. Proč? Protože je to jedna z nejvýživnějších, a tedy i nejzdravějších listových zelenin. A pokud jste si ji dodnes neoblíbili, krásně jí zamaskujete ovocem, semínky a arašídy. Pojďme na to.

    Číst celý článek

    Ovesné palačinky s mraženým ovocem – zdravější verze ověřené klasiky 👍

    20.11.2020

    Jistě máte oblíbený recept na palačinky, ale dnes se naučíte zdravé palačinky z rozmixovaných vloček. Hlavní výhodou je vysoký obsah vlákniny, která vás zasytí na delší dobu. Palačinky tak nahradí i oběd nebo večeři, a díky proteinové směsi Blendea SUPERPROTEIN prospějete i kloubům, svalům, vlasům a nehtům.

    Číst celý článek

    Pomazánka z pečené dýně s cuketou, cizrnou a rozmarýnem (hebká jako obláček 🎃☁️ )

    18.11.2020

    Dýně sem, dýně tam.. Právě teď jsou prostě všude, takže je potřebujeme rychle, a hlavně různorodě zpracovat. Pomazánka z pečené dýně je jemná, zdravá a díky dalším surovinám dokonale výživná. V lednici vydrží přes 3 dny, takže máte o zdravé a chutné sváče postaráno. Jak na to?

    Číst celý článek

    Dýňový cheesecake z BeBe sušenek (navodí pravou podzimní atmosféru 🥧 )

    11.11.2020

    Podzim s sebou přináší sezonní suroviny, které v ostatních ročních obdobích v kuchyni moc nepoužíváme. Byla by ale škoda neužít si gastronomicky tuto část roku na plné obrátky. Pojďme si udělat dýňový “čískejk”. Jeho chuť mile překvapí vás i každého, kdo ho ochutná. Věřte mi, já ho doma málem nestihla ani nafotit, jak rychle zmizel […]

    Číst celý článek

    Mini dortíky s řeckým jogurtem (pro malé i velké princezny 👸 )

    28.10.2020

    Jogurtové mini dortíky s ovocem potěší vaši štíhlou linii a při jejich zdobení se vyřádí i vaše malá princezna 🙂 Udělejte si hezké odpoledne a připravte si tuto nenáročnou, lehkou pochoutku.

    Číst celý článek

    Batátový krém s červenou čočkou a kokosovým mlékem (hřejivá podzimní exotika 🍠 )

    22.10.2020

    Batát je taková sladší, výživnější brambora. Skvěle se hodí do krémových polévek, které promění na hřejivou podzimní pochoutku. Červená čočka doplní vlákninu a minerály a chilli vás krásně prohřeje, až vám bude chladno. Jednoduše, polévka je grunt a tato poctivá batátovka zachutná celé rodince 🙂

    Číst celý článek

    Skořicové overnight oats s ovocem a SUPERGREENS (napumpujte se vitamíny 💚 )

    09.10.2020

    Večer naplníte zavařovačku samými dobrými surovinami a necháte přes noc uležet. Ráno na vás bude v lednici čekat sytá a sladká snídaně plná vitamínů do sychravého dne. Přesně tak jednoduchý je recept na overnight oats s ovocem, skořicí a Blendeou SUPERGREENS.

    Číst celý článek

    Švestkové knedlíky s tofu a pudingem z Blendea SUPERBEAUTY (přivítejte podzim 🍁)

    21.09.2020

    Švestkové knedlíky mohou být gastronomickým vrcholem švestkové sezony, která vrcholí právě koncem září. Abychom klasický recept našich babiček zmodernizovali a připravili jeho novou, zajímavější verzi, tvaroh vyměníme za tofu a knedlíky ozvláštníme pudinkovou omáčku se směsí Blendea SUPERBEAUTY.

    Číst celý článek

    Podzimní hummus z červené čočky jako sytá, zdravá imunitní svačinka do upršených dnů (zahřeje na srdíčku 💛 )

    02.09.2020

    Hummus z červené čočky je nutričně stejně bohatý, jako jeho cizrnový bráška. Do půl hodinky máte hotovo. Jásat bude návštěva, děti a vy také. Hummus je sytý, zdravý a velice chutný. Navíc díky směsi Blendea SUPERBOOST přirozeně podpoří imunitu na nadcházející podzim.

    Číst celý článek