Ovocno-zeleninová domácí zmrzka s Blendeou

I během zimy člověk chytne chuť na zmrzku, ne, že ne..:) Tyhle choutky bychom ale měli "hasit" ve zdravém stylu. Proto si zmrzlinu uděláme doma z ovoce, zeleniny a superpotravin. Jak na to? 

I během zimy člověk chytne chuť na zmrzku, ne, že ne..:) Tyhle choutky bychom ale měli “hasit” ve zdravém stylu. Proto si zmrzlinu uděláme doma z ovoce, zeleniny a superpotravin. Jak na to? 

Domácí ovocno-zeleninová zmrzlina s Blendeou

ovocno-zeleninová domácí zmrzlina

  • Doba přípravy: 10 minut
  • Náročnost: lehká
  • Množství: 1 porce

 

Ingredience:

  • mražené banány (2 – 3 kusy)
  • ½ hrnku mraženého lesního ovoce
  • 1 lžíce mletého lněného semínka
  • pár stonků z mražené brokolice
  • lístky máty
  • mandlové mléko (50 – 100 ml)
  • 1 lžička Blendea SUPERGREENS

 

Postup přípravy:

Všechny ingredience vložíme do mixéru a mixujeme do krémové konzistence. Nezapomeňte znásobit účinek díky směsi superpotravin Blendea SUPERGREENS. Zmrzlinu si můžete dozdobit tím, co máte nejraději, ale za mě můžu doporučit strouhaný kokos či kokosové chipsy. Dobrou chuť!

Blendea SUPERGREENS

 

TIP: Abyste nemusela zmrzlinu doslazovat, použijte co nejzralejší banán, klidně ten nejtmavější. Zmrzka bude taky hezky vláčná a jemná. 

 

domácí zmrzlina recept

Možná vás překvapila brokolice v receptu, ale nebojte. Všechno to ovoce její chuť překryje

 

Účinky použitých surovin:

  • Lesní ovoce je jeden z nejlepších zdrojů vitamínu C.
  • Lněná semínka jsou bohatá na omega 3 mastné nasycené kyseliny, důležité však je, aby byla namletá!
  • Máta značně posiluje organismus – především nervovou soustavu.
  • Brokolice je cenným zdrojem vápníku a díky své nevýrazné chuti se často používá i do zeleninových i ovocných smoothies.
  • Směs superpotravin Blendea SUPERGREENS posiluje imunitu a zmírňuje pocit únavy. To je na podzim velice potřebné, takže neváhejte a objednejte si ji raději hned. 

 

Vyzkoušejte i další zdravé recepty s Blendeou:

chia_puding

Nebo skvělé a svěží smoothies:

 

 

autor

    Lucie Štírská

    Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Kdo hodně čte, hodně se dozví 🙂

    Čtěte další užitečné články

    Krémová čočková polévka plná rostlinných bílkovin a vlákniny 🌾🌱

    03.03.2021

    Červená čočka je pro lidské tělo velice přínosná. Obsahuje spoustu železa i bílkovin, proto je vhodná pro vegetariány nebo vegany. Navíc v tomto zeleninovém krému je její chuť téměř neodolatelná.

    Číst celý článek

    Strouhaný tvarohový koláč plný bílkovin. Křehký, jemný a lahodný přesně jak má být 🥰

    22.02.2021

    Výživová poradkyně Kristýna Volfová se s námi podělila o recept na strouhaný koláč, který obsahuje spoustu bílkovin. Je výživný, rychlý, chutný a vydá na celý pekáč (cca. 12 – 15 kousků).

    Číst celý článek

    Valentýnské ovocné palačinky s jogurtem plné lásky ❤️🍓

    12.02.2021

    Překvapit svou drahou polovičku krásnou snídaní je občas potřeba a palačinky jsou vždy ta správná volba. Dají se udělat na milion způsobů, což nám otevírá téměř nekonečné možnosti, jak toho druhého překvapit. Co třeba palačinky ve tvaru srdce s hromadou ovoce?

    Číst celý článek

    Kokosová srdíčka v hořké čokoládě přesně jako z cukrárny 💜🖤💜

    28.01.2021

    Pro krásně vypadající a lahodné koláčky nemusíte běžet do cukrárny. Se špetkou šikovnosti si ukázková kokosová srdíčka připravíte sama doma. Potřebujete jen pár surovin a chvilku času 🙂 Už se taky těšíte na víkendový dezertík?

    Číst celý článek

    Nízkokalorický banánový chlebíček ze špaldové mouky s borůvkami

    19.01.2021

    Že se nedá mlsat bez výčitek? Nesmysl! Mám pro vás jednoduchý recept na banánový chlebíček s borůvkami s pouhými 164 kcal na porci. Navíc obsahuje suroviny, které jsou pro tělo velice prospěšné. Chuť banánového chlebíčku je naprosto dokonalá. Díky přidanému tvarohu docílíte té nejvláčnější textury a borůvky uvnitř dodají lehkost na jazyku.

    Číst celý článek

    Extra výživné, kapustovo-ovocné smoothie s Blendea SUPERGREENS 🥬

    02.12.2020

    Ano, uznáváme, kadeřavá kapusta v Česku není příliš preferovanou zeleninou, ale to je věčná škoda. Proč? Protože je to jedna z nejvýživnějších, a tedy i nejzdravějších listových zelenin. A pokud jste si ji dodnes neoblíbili, krásně jí zamaskujete ovocem, semínky a arašídy. Pojďme na to.

    Číst celý článek

    Ovesné palačinky s mraženým ovocem – zdravější verze ověřené klasiky 👍

    20.11.2020

    Jistě máte oblíbený recept na palačinky, ale dnes se naučíte zdravé palačinky z rozmixovaných vloček. Hlavní výhodou je vysoký obsah vlákniny, která vás zasytí na delší dobu. Palačinky tak nahradí i oběd nebo večeři, a díky proteinové směsi Blendea SUPERPROTEIN prospějete i kloubům, svalům, vlasům a nehtům.

    Číst celý článek

    Pomazánka z pečené dýně s cuketou, cizrnou a rozmarýnem (hebká jako obláček 🎃☁️ )

    18.11.2020

    Dýně sem, dýně tam.. Právě teď jsou prostě všude, takže je potřebujeme rychle, a hlavně různorodě zpracovat. Pomazánka z pečené dýně je jemná, zdravá a díky dalším surovinám dokonale výživná. V lednici vydrží přes 3 dny, takže máte o zdravé a chutné sváče postaráno. Jak na to?

    Číst celý článek

    Dýňový cheesecake z BeBe sušenek (navodí pravou podzimní atmosféru 🥧 )

    11.11.2020

    Podzim s sebou přináší sezonní suroviny, které v ostatních ročních obdobích v kuchyni moc nepoužíváme. Byla by ale škoda neužít si gastronomicky tuto část roku na plné obrátky. Pojďme si udělat dýňový “čískejk”. Jeho chuť mile překvapí vás i každého, kdo ho ochutná. Věřte mi, já ho doma málem nestihla ani nafotit, jak rychle zmizel […]

    Číst celý článek

    Mini dortíky s řeckým jogurtem (pro malé i velké princezny 👸 )

    28.10.2020

    Jogurtové mini dortíky s ovocem potěší vaši štíhlou linii a při jejich zdobení se vyřádí i vaše malá princezna 🙂 Udělejte si hezké odpoledne a připravte si tuto nenáročnou, lehkou pochoutku.

    Číst celý článek
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]