Osvěžující ovocný chia puding s Blendeou

Chia semínka jsou jednou ze superpotravin, která vás nabije energií a ještě vás zasytí. Do nedávna jste je sehnali pouze ve zdravé výživě, dneska už jsou k dostání takřka na každém rohu a běžně v supermarketech. A dá se s nimi kouzlit.Mrkněte na náš recept - na ovocný chia puding, který je pastvou pro oči a velmi vás potěší i chuťově. A v létě i osvěží!

Chia semínka jsou jednou ze superpotravin, která vás nabije energií a ještě vás zasytí. Do nedávna jste je sehnali pouze ve zdravé výživě, dneska už jsou k dostání takřka na každém rohu a běžně v supermarketech. A dá se s nimi kouzlit.

Mrkněte na náš recept – na ovocný chia puding, který je pastvou pro oči a velmi vás potěší i chuťově. A v létě i osvěží!

 

Chia puding s mangem, banánem, jahodami a Blendeou

ovocný chia pudink s Blendeou

  • Doba přípravy: 15 minut
  • Náročnost: lehká
  • Množství: 2 porce

Ingredience:  

  • hrnek chia semínek
  • 1/2 hrnku mléka (já použila bezlaktózové)
  • 1 banán
  • 1 mango
  • hrst jahod
  • plátky limetky na dozdobení
  • máta na dozdobení
  • lžička Blendea SUPERGREENS

blendea koupit

Postup:

Chia semínka dejte do hrnku s mlékem v poměru 1:1, přikryjte hrnek potravinářskou fólií a nechte 24 hodin v ledničce nabobtnat. Banán a mango oloupejte, nakrájejte na kousky a vložte do smoothie makeru. Jahody omyjte, můžete také přidat do mixéru anebo si nechte jen na dozdobení. Přidejte trochu mléka a mixujte, dokud nemáte hladkou směs.

Nezapomeňte také přidat lžičku zelené směsi Blendea SUPERGREENS. Můžete ji přidat jak do mléka, do kterého namáčíte chia semínka, nebo posléze do smoothie.

Chia puding pak rozdělte do dvou hrnečků – každý naplňte do poloviny. Druhou polovinu naplňte ovocným smoothie. Dozdobte mátou, plátkem limetky a jahodami.

TIP: Pokud toužíte po super osvěžující svačince, přidejte do smoothie mixéru pár kostek ledu a vytvořte ovocnou ledovou tříšť. Na chia pudinku z ledničky vám bude krásně držet a příjemně vás v horkém dni ochladí. 

recept na ovocný chia pudink

Tahle dobrota je skvělým občerstvením třeba pro návštěvy, které k vám v létě zavítají. Uvidíte, jak je okouzlíte 😉

 

Zdravotní účinky použitých surovin:

  • Chia semínka jsou bohatým zdrojem antioxidantů, obsahují velmi málo kalorií, zato ale obsahují hodně vlákniny, a díky tomu pomáhají při hubnutí.
  • Mango snižuje cholesterol, potlačuje nervozitu i deprese, čistí tělo a má pro něj hydratační účinky.
  • Jahody mají velmi nízký obsah kalorií, jsou tedy vhodné jako mlsání při redukčních kúrách. Navíc podporují činnost mozku a omlazují funkci centrálního nervového systému.
  • Banán pomáhá při přehřátí organismu. Obsahuje přírodní cukry a vlákninu, takže vám dodá spoustu energie. Snižuje hladinu cholesterolu a uklidňuje vaše nervy.
  • Máta kromě toho, že zmírňuje například žaludeční nevolnost a bolesti, působí blahodárně na psychiku a nervy, navíc také ochlazuje tělo. Do horkých dnů ideální.
  • Zelená směs superpotravin Blendea SUPERGREENS urychluje proces detoxikace, snižuje krevní tlak, posiluje imunitní systém a dodává potřebnou energii . Vyzkoušejte ji ještě dnes a pozorujte výsledky. 

 

Vyzkoušejte i další osvěžující recepty:

letní drink se superproteinem

 

autor

    Adriana Martinovičová

    Jsem věčný optimista a většinou beru věci s nadhledem. Nerada ztrácím čas čímkoli neefektivním. A protože už léta čelím všemožným nejen potravinovým alergiím, přecitlivělé pokožce a poslední dobou i histaminové intoleranci, vím, jak důležité je dělat všechno promyšleně. Včetně přípravy jídla a péče o sebe sama. A přesně v tom vám ráda poradím ve svých článcích

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Kdo hodně čte, hodně se dozví 🙂

    Čtěte další užitečné články

    Měkounké cestovatelské proteinové muffiny s čokoládou a tvarohem

    30.07.2019

    Plánujete celodenní letní výlet a nechcete být o hladu? Upečte si lahodnou svačinu, která dodá sílu a energii na celý den. Rozhodně lepší varianta, než zaběhnout do rychlého občerstvení pro několik porcí hranolek. Muffiny po vychladnutí naskládejte do pevné uzavíratelné mističky tak, aby vám během dne neokoraly.

    Číst celej článek

    Na tento recept byl použit produkt - Blendea SUPERPROTEIN

    Krémový avokádový dresink pro zdokonalení každého salátu

    25.07.2019

    Kdo chce jíst zdravěji, často sáhne po salátu. Lidé však většinou sáhnou spíše vedle – po salátu, který nezasytí a ani nechutná. Salát se pak kvůli tomu zase na dlouhou dobu ve vašem jídelníčku neobjeví. Mám pro vás tip na zdravý dresing, který k dokonalosti přivede každý salát. Je totiž plný kvalitních tuků i chutí.

    Číst celej článek

    Na tento recept byl použit produkt - Blendea SUPERGREENS

    Rychlé bazalkové pesto s Blendeou SUPERGREENS

    17.07.2019

    Komu by se v létě chtělo vystávat u plotny. Určitě mi dáte za pravdu, že ve vedru není další vedro z trouby nic moc a navíc se dá dělat tolik zábavnějších věcí 🙂 Uvařte si s námi rychlé bazalkové pesto s těstovinami a místo zdlouhavé přípravy si raději třeba skočte do bazénu.

    Číst celej článek

    Snídaňové kokosové chrumky s oříšky a SUPERPROTEINEM Blendea

    25.06.2019

    Pokud máte rádi sladké snídaně, nejspíš občas neodoláte snídaňovým chrumkám. Možná vás ale nikdy nenapadlo, že si je můžete připravit celkem snadno sami doma. Se SUPERPROTEINEM získají navíc i zdraví prospěšné rostlinné bílkoviny a porci superpotravin!

    Číst celej článek

    Bleskurychlý mugcake z vloček se SUPERPROTEINEM

    13.06.2019

    Chcete tip na výživnou a zdravou snídani či svačinu? Tak zkuste tento extra rychlý mugcake. Skvěle zasytí, je chutný a navíc plný bílkovin. Samotný mugcake: 1058 kJ/252 kcal – 22,6 g bílkovin, 30,4 g sacharidů, 3,3 g tuků, 10,5 g vlákniny Celý dozdobený mugcake včetně polevy: 1995 kJ/475 kcal

    Číst celej článek

    Tvarohovo-jablečný, proteinový koláč s medem

    06.06.2019

    Hledáte zdravou svačinku anebo nápaditou snídani pro své děti? Tento recept bude doslova bavit vás i celou rodinu. Navíc, je nutričně vyvážený, takže se o svou štíhlou linii bát rozhodně nemusíte. Jeden kousek (1/12) má: 94 kcal, 1,3 g tuků, 11,5 g sacharidů a úžasných 9 g bílkovin.

    Číst celej článek

    Proteinové RAW kuličky s vlašskými ořechy

    28.05.2019

    Není jednodušší druh cukroví než nepečené RAW kuličky. Základ můžete nechat vždy stejný a podle chuti přidat cokoliv. Rumové, kokosové, datlové nebo ořechové, jako já ty dnešní.

    Číst celej článek

    Proteinový chlebíček s vločkami, jogurtem a medem

    21.05.2019

    Doplňte bílkoviny s chutným proteinovým chlebíčkem. Z uvedeného množství surovin hravě vykouzlíte 9 porcí. Jeden kousek má 113 kalorií, 7,7 g bílkovin, 17,8 g sacharidů a 0,9 g tuku. Takovou mňamkou si postavu rozhodně nepokazíte – právě naopak.

    Číst celej článek

    Avokádovo-čokoládový krém s ovocem

    07.05.2019

    Jestli máte stejně jako já rádi rychlý, jednoduchý, luxusní a navíc zdravý dezert, tak tohle je zn. ideal. Vše z jednoho mixéru, i pro největší lenochy 🙂

    Číst celej článek

    Kokosovo-vanilkový dezert s tapiokovými kuličkami

    30.04.2019

    Tento zdravý dezertík si dělám vždy, když mám chuť na sladké a nechci z toho mít špatný pocit 😀 Je úžasně rychlý na přípravu a ingredience jsou minimální k zakoupení v každém supermarketu. Pochutnám si a je to tak jednoduché!

    Číst celej článek