Osvěžující ovocný chia puding s Blendeou

Chia semínka jsou jednou ze superpotravin, která vás nabije energií a ještě vás zasytí. Do nedávna jste je sehnali pouze ve zdravé výživě, dneska už jsou k dostání takřka na každém rohu a běžně v supermarketech. A dá se s nimi kouzlit.Mrkněte na náš recept - na ovocný chia puding, který je pastvou pro oči a velmi vás potěší i chuťově. A v létě i osvěží!

Chia semínka jsou jednou ze superpotravin, která vás nabije energií a ještě vás zasytí. Do nedávna jste je sehnali pouze ve zdravé výživě, dneska už jsou k dostání takřka na každém rohu a běžně v supermarketech. A dá se s nimi kouzlit.

Mrkněte na náš recept – na ovocný chia puding, který je pastvou pro oči a velmi vás potěší i chuťově. A v létě i osvěží!

 

Chia puding s mangem, banánem, jahodami a Blendeou

ovocný chia pudink s Blendeou

  • Doba přípravy: 15 minut
  • Náročnost: lehká
  • Množství: 2 porce

Ingredience:  

  • hrnek chia semínek
  • 1/2 hrnku mléka (já použila bezlaktózové)
  • 1 banán
  • 1 mango
  • hrst jahod
  • plátky limetky na dozdobení
  • máta na dozdobení
  • lžička Blendea SUPERGREENS

blendea koupit

Postup:

Chia semínka dejte do hrnku s mlékem v poměru 1:1, přikryjte hrnek potravinářskou fólií a nechte 24 hodin v ledničce nabobtnat. Banán a mango oloupejte, nakrájejte na kousky a vložte do smoothie makeru. Jahody omyjte, můžete také přidat do mixéru anebo si nechte jen na dozdobení. Přidejte trochu mléka a mixujte, dokud nemáte hladkou směs.

Nezapomeňte také přidat lžičku zelené směsi Blendea SUPERGREENS. Můžete ji přidat jak do mléka, do kterého namáčíte chia semínka, nebo posléze do smoothie.

Chia puding pak rozdělte do dvou hrnečků – každý naplňte do poloviny. Druhou polovinu naplňte ovocným smoothie. Dozdobte mátou, plátkem limetky a jahodami.

TIP: Pokud toužíte po super osvěžující svačince, přidejte do smoothie mixéru pár kostek ledu a vytvořte ovocnou ledovou tříšť. Na chia pudinku z ledničky vám bude krásně držet a příjemně vás v horkém dni ochladí. 

recept na ovocný chia pudink

Tahle dobrota je skvělým občerstvením třeba pro návštěvy, které k vám v létě zavítají. Uvidíte, jak je okouzlíte 😉

 

Zdravotní účinky použitých surovin:

  • Chia semínka jsou bohatým zdrojem antioxidantů, obsahují velmi málo kalorií, zato ale obsahují hodně vlákniny, a díky tomu pomáhají při hubnutí.
  • Mango snižuje cholesterol, potlačuje nervozitu i deprese, čistí tělo a má pro něj hydratační účinky.
  • Jahody mají velmi nízký obsah kalorií, jsou tedy vhodné jako mlsání při redukčních kúrách. Navíc podporují činnost mozku a omlazují funkci centrálního nervového systému.
  • Banán pomáhá při přehřátí organismu. Obsahuje přírodní cukry a vlákninu, takže vám dodá spoustu energie. Snižuje hladinu cholesterolu a uklidňuje vaše nervy.
  • Máta kromě toho, že zmírňuje například žaludeční nevolnost a bolesti, působí blahodárně na psychiku a nervy, navíc také ochlazuje tělo. Do horkých dnů ideální.
  • Zelená směs superpotravin Blendea SUPERGREENS urychluje proces detoxikace, snižuje krevní tlak, posiluje imunitní systém a dodává potřebnou energii . Vyzkoušejte ji ještě dnes a pozorujte výsledky. 

 

Vyzkoušejte i další osvěžující recepty:

letní drink se superproteinem

 

autor

    Adriana Martinovičová

    Jsem věčný optimista a většinou beru věci s nadhledem. Nerada ztrácím čas čímkoli neefektivním. A protože už léta čelím všemožným nejen potravinovým alergiím, přecitlivělé pokožce a poslední dobou i histaminové intoleranci, vím, jak důležité je dělat všechno promyšleně. Včetně přípravy jídla a péče o sebe sama. A přesně v tom vám ráda poradím ve svých článcích

    Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Kdo hodně čte, hodně se dozví 🙂

    Čtěte další užitečné články

    Nízkokalorický banánový chlebíček ze špaldové mouky s borůvkami

    19.01.2021

    Že se nedá mlsat bez výčitek? Nesmysl! Mám pro vás jednoduchý recept na banánový chlebíček s borůvkami s pouhými 164 kcal na porci. Navíc obsahuje suroviny, které jsou pro tělo velice prospěšné. Chuť banánového chlebíčku je naprosto dokonalá. Díky přidanému tvarohu docílíte té nejvláčnější textury a borůvky uvnitř dodají lehkost na jazyku.

    Číst celý článek

    Extra výživné, kapustovo-ovocné smoothie s Blendea SUPERGREENS 🥬

    02.12.2020

    Ano, uznáváme, kadeřavá kapusta v Česku není příliš preferovanou zeleninou, ale to je věčná škoda. Proč? Protože je to jedna z nejvýživnějších, a tedy i nejzdravějších listových zelenin. A pokud jste si ji dodnes neoblíbili, krásně jí zamaskujete ovocem, semínky a arašídy. Pojďme na to.

    Číst celý článek

    Ovesné palačinky s mraženým ovocem – zdravější verze ověřené klasiky 👍

    20.11.2020

    Jistě máte oblíbený recept na palačinky, ale dnes se naučíte zdravé palačinky z rozmixovaných vloček. Hlavní výhodou je vysoký obsah vlákniny, která vás zasytí na delší dobu. Palačinky tak nahradí i oběd nebo večeři, a díky proteinové směsi Blendea SUPERPROTEIN prospějete i kloubům, svalům, vlasům a nehtům.

    Číst celý článek

    Pomazánka z pečené dýně s cuketou, cizrnou a rozmarýnem (hebká jako obláček 🎃☁️ )

    18.11.2020

    Dýně sem, dýně tam.. Právě teď jsou prostě všude, takže je potřebujeme rychle, a hlavně různorodě zpracovat. Pomazánka z pečené dýně je jemná, zdravá a díky dalším surovinám dokonale výživná. V lednici vydrží přes 3 dny, takže máte o zdravé a chutné sváče postaráno. Jak na to?

    Číst celý článek

    Dýňový cheesecake z BeBe sušenek (navodí pravou podzimní atmosféru 🥧 )

    11.11.2020

    Podzim s sebou přináší sezonní suroviny, které v ostatních ročních obdobích v kuchyni moc nepoužíváme. Byla by ale škoda neužít si gastronomicky tuto část roku na plné obrátky. Pojďme si udělat dýňový “čískejk”. Jeho chuť mile překvapí vás i každého, kdo ho ochutná. Věřte mi, já ho doma málem nestihla ani nafotit, jak rychle zmizel […]

    Číst celý článek

    Mini dortíky s řeckým jogurtem (pro malé i velké princezny 👸 )

    28.10.2020

    Jogurtové mini dortíky s ovocem potěší vaši štíhlou linii a při jejich zdobení se vyřádí i vaše malá princezna 🙂 Udělejte si hezké odpoledne a připravte si tuto nenáročnou, lehkou pochoutku.

    Číst celý článek

    Batátový krém s červenou čočkou a kokosovým mlékem (hřejivá podzimní exotika 🍠 )

    22.10.2020

    Batát je taková sladší, výživnější brambora. Skvěle se hodí do krémových polévek, které promění na hřejivou podzimní pochoutku. Červená čočka doplní vlákninu a minerály a chilli vás krásně prohřeje, až vám bude chladno. Jednoduše, polévka je grunt a tato poctivá batátovka zachutná celé rodince 🙂

    Číst celý článek

    Skořicové overnight oats s ovocem a SUPERGREENS (napumpujte se vitamíny 💚 )

    09.10.2020

    Večer naplníte zavařovačku samými dobrými surovinami a necháte přes noc uležet. Ráno na vás bude v lednici čekat sytá a sladká snídaně plná vitamínů do sychravého dne. Přesně tak jednoduchý je recept na overnight oats s ovocem, skořicí a Blendeou SUPERGREENS.

    Číst celý článek

    Švestkové knedlíky s tofu a pudingem z Blendea SUPERBEAUTY (přivítejte podzim 🍁)

    21.09.2020

    Švestkové knedlíky mohou být gastronomickým vrcholem švestkové sezony, která vrcholí právě koncem září. Abychom klasický recept našich babiček zmodernizovali a připravili jeho novou, zajímavější verzi, tvaroh vyměníme za tofu a knedlíky ozvláštníme pudinkovou omáčku se směsí Blendea SUPERBEAUTY.

    Číst celý článek

    Podzimní hummus z červené čočky jako sytá, zdravá imunitní svačinka do upršených dnů (zahřeje na srdíčku 💛 )

    02.09.2020

    Hummus z červené čočky je nutričně stejně bohatý, jako jeho cizrnový bráška. Do půl hodinky máte hotovo. Jásat bude návštěva, děti a vy také. Hummus je sytý, zdravý a velice chutný. Navíc díky směsi Blendea SUPERBOOST přirozeně podpoří imunitu na nadcházející podzim.

    Číst celý článek