Dezertní veganský chia puding s ovocem a Blendeou

Chia puding je velmi efektivní, sytá a zdravá pochoutka. V kavárnách nebo bistrech za něj zaplatíte balík, přitom udělat si ho doma není vůbec těžké, ani drahé. Připravte ho jako občerstvení pro sebe a své přátele. Jistě je mile překvapíte.

Chia puding je velmi efektivní, sytá a zdravá pochoutka. V kavárnách nebo bistrech za něj zaplatíte balík, přitom udělat si ho doma není vůbec těžké, ani drahé. Připravte ho jako občerstvení pro sebe a své přátele. Jistě je mile překvapíte.

 

Veganský chia puding s ovocem a Blendeou

veganský chia puding

  • Doba přípravy: 15 minut + namočení semínek den předem
  • Náročnost: lehká
  • Množství: 2 porce

Ingredience:  

TIP: 1 balení Blendey vám vydrží až na 30 zdravých receptů. Pokud ještě Blendeu nemáte, klikněte na obrázek níže 🙂 

blendea koupit

Postup:

Chia semínka dejte do hrnku s jogurtem v poměru 1:1, přikryjte hrnek potravinářskou fólií a nechte 24 hodin v ledničce nabobtnat. Mango oloupejte, jahody omyjte, nakrájejte ovoce na kousky a vložte do smoothie makeru. Přidejte omyté borůvky a vymačkanou šťávu z citronu. Vše důkladně promixujte.

Nezapomeňte k ovoci také přidat lžičku zelené směsi Blendea SUPERGREENS, která posílí účinky použitých surovin. 

Chia puding pak rozdělte do dvou hrnečků nebo misek – každý naplňte do třetiny a zbytek naplňte ovocným smoothie. Dozdobte mátou, jahodami, borůvkami a máte hotovo.

TIP: Pokud máte ovocnou směs dostatečně hustou, aby na ní ovoce drželo, můžete střídat chia s ovocem, dokud vám to prostor dovolí. Vizuální přitažlivost je zaručená.

recept chia puding

Jahody, máta a citron jsou skvělou volbou pro dokonale osvěžující ovocnou směs.

 

Zdravotní účinky použitých surovin:

  • Chia semínka jsou bohatým zdrojem antioxidantů, obsahují velmi málo kalorií, zato ale obsahují hodně vlákniny, a díky tomu pomáhají při hubnutí. Protože umí hodně nabobtnat, dost vás zasytí, takže jsou zdravou a vydatnou svačinkou.
  • Jahody mají velmi nízký obsah kalorií, takže je můžete v klidu mlsat a nemusíte se bát přibírání. Navíc podporují činnost mozku a omlazují funkci centrálního nervového systému. Bojují také proti vysokému krevnímu tlaku, působí jako prevence proti rakovině a dobře působí na srdce.
  • Mango snižuje cholesterol, potlačuje nervozitu i deprese, čistí tělo a má pro něj hydratační účinky. Mango obsahuje vlákninu, která pomáhá při zažívání a také třeba bojuje proti zácpě.
  • Borůvky jsou úplný malý poklad. Působí antidepresivně, protizánětlivě, čistí tělo i krev, snižují vysoký tlak, snižují hladinu cholesterolu v krvi, pomáhají při hubnutí, působí proti stárnutí a dokonce předchází stařecké demenci.
  • Máta mírní bolesti, a to převážně žaludku. Také dobře působí na trávení. Blahodárně působí na psychiku a nervy, zklidňuje jak naši mysl, tak tělo.
  • Zelená směs superpotravin Blendea SUPERGREENS urychluje proces detoxikace, snižuje krevní tlak, posiluje imunitní systém a dodává potřebnou energii . Vyzkoušejte ji a sami se přesvědčte o výsledcích. 

 

Vyzkoušejte i další okouzlující recepty:

tvarohová roláda s rybízem

 

autor

    Adriana Martinovičová

    Jsem věčný optimista a většinou beru věci s nadhledem. Nerada ztrácím čas čímkoli neefektivním. A protože už léta čelím všemožným nejen potravinovým alergiím, přecitlivělé pokožce a poslední dobou i histaminové intoleranci, vím, jak důležité je dělat všechno promyšleně. Včetně přípravy jídla a péče o sebe sama. A přesně v tom vám ráda poradím ve svých článcích

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Kdo hodně čte, hodně se dozví 🙂

    Čtěte další užitečné články

    Snídaňové kokosové chrumky s oříšky a SUPERPROTEINEM Blendea

    25.06.2019

    Pokud máte rádi sladké snídaně, nejspíš občas neodoláte snídaňovým chrumkám. Možná vás ale nikdy nenapadlo, že si je můžete připravit celkem snadno sami doma. Se SUPERPROTEINEM získají navíc i zdraví prospěšné rostlinné bílkoviny a porci superpotravin!

    Číst celej článek

    Bleskurychlý mugcake z vloček se SUPERPROTEINEM

    13.06.2019

    Chcete tip na výživnou a zdravou snídani či svačinu? Tak zkuste tento extra rychlý mugcake. Skvěle zasytí, je chutný a navíc plný bílkovin. Samotný mugcake: 1058 kJ/252 kcal – 22,6 g bílkovin, 30,4 g sacharidů, 3,3 g tuků, 10,5 g vlákniny Celý dozdobený mugcake včetně polevy: 1995 kJ/475 kcal

    Číst celej článek

    Tvarohovo-jablečný, proteinový koláč s medem

    06.06.2019

    Hledáte zdravou svačinku anebo nápaditou snídani pro své děti? Tento recept bude doslova bavit vás i celou rodinu. Navíc, je nutričně vyvážený, takže se o svou štíhlou linii bát rozhodně nemusíte. Jeden kousek (1/12) má: 94 kcal, 1,3 g tuků, 11,5 g sacharidů a úžasných 9 g bílkovin.

    Číst celej článek

    Proteinové RAW kuličky s vlašskými ořechy

    28.05.2019

    Není jednodušší druh cukroví než nepečené RAW kuličky. Základ můžete nechat vždy stejný a podle chuti přidat cokoliv. Rumové, kokosové, datlové nebo ořechové, jako já ty dnešní.

    Číst celej článek

    Proteinový chlebíček s vločkami, jogurtem a medem

    21.05.2019

    Doplňte bílkoviny s chutným proteinovým chlebíčkem. Z uvedeného množství surovin hravě vykouzlíte 9 porcí. Jeden kousek má 113 kalorií, 7,7 g bílkovin, 17,8 g sacharidů a 0,9 g tuku. Takovou mňamkou si postavu rozhodně nepokazíte – právě naopak.

    Číst celej článek

    Avokádovo-čokoládový krém s ovocem

    07.05.2019

    Jestli máte stejně jako já rádi rychlý, jednoduchý, luxusní a navíc zdravý dezert, tak tohle je zn. ideal. Vše z jednoho mixéru, i pro největší lenochy 🙂

    Číst celej článek

    Celozrnný prvomájový chlebíček pro všechny zamilované, hladové duše

    30.04.2019

    Říká se, že láska prochází žaludkem. Proč tedy na prvního máje nepřipravit něco skladkého, zdravého a s velkou dávkou lásky? Venku už se dávno probudilo jaro a příroda nám dává plno jedlých květů, kterými můžeme dezerty zdobit. Mezi takové patří i šeřík. Osobně ho mám najraději. Krásně voní, má krásné barvy a právě pod ním […]

    Číst celej článek

    Kokosovo-vanilkový dezert s tapiokovými kuličkami

    30.04.2019

    Tento zdravý dezertík si dělám vždy, když mám chuť na sladké a nechci z toho mít špatný pocit 😀 Je úžasně rychlý na přípravu a ingredience jsou minimální k zakoupení v každém supermarketu. Pochutnám si a je to tak jednoduché!

    Číst celej článek

    Velikonoční beránek VEGAN ze špaldové mouky

    18.04.2019

    Velikonoce jsou tady a beránek k nim patří stejně jako linecké cukroví k Vánocům. Na stole proto nesmí nikdy chybět. Tentokrát jsem pro vás připravila veganskou verzi, která je ale stejně tak chutná.

    Číst celej článek