Krémové zapečené avokádové vejce se špetičkou chilli

Avokádo patří mezi jednu z nejzdravějších potravin. Má velký obsah zdravých nenasycených tuků. Nejčastěji se v gastronomii využívá v mexické kuchyni. Velikou oblibu si ale avo tousty získali po celém světě.V dnešní době patří mezi velice oblíbené slané snídaně. Já jsem si pro vás připravila zapečené avo vejce a SUPERPROTEIN k tomu.

Avokádo patří mezi jednu z nejzdravějších potravin. Má velký obsah zdravých nenasycených tuků. Nejčastěji se v gastronomii využívá v mexické kuchyni. Velikou oblibu si ale avo tousty získali po celém světě.

V dnešní době patří mezi velice oblíbené slané snídaně. Já jsem si pro vás připravila zapečené avo vejce a SUPERPROTEIN k tomu.

PŘÁTELÉ, ZAPOJTE SE TAKÉ DO AVOKÁDOVÉ VÝZVY Blendea. Jde o ekologickou výzvu, kdy ze semena avokáda vypěstujete v prázdných obalech od Blendey vlastní krásnou a silnou rostlinku avokáda.

Navíc díky speciálnímu kódu #vypestujsiavokado získáte slevu 15 % na celou objednávku produktů Blendea. Akce platí až do 18.5.2019. Zapojte se hned, ať vám vaše “AVODÍTĚ” roste hezky do krásy.

avokádová výzva Blendea

 

Zapečené avokádové vejce

  • Doba přípravy: 5 minut přípravy +15 minut pečení
  • Náročnost: lehká
  • Množství: pro 2 osoby

Ingredience:

  • 1 zralé avokádo
  • 2 menší vejce
  • sůl, pepř, drcené chilli
  • pro ještě větší přísun bílkovin jsem si udělala sklenici s polovinou odměrky Blendea SUPERPROTEINu

avokádové vejce

 

Postup:

Nejprve si předehřejeme troubu. Avokádo podélně rozkrojíme. Vyndáme pecku a lžící vydlabeme prostor na vejce. Posolíme, přidáme trošku pepře, chili a dáme na plech vyložený pečícím papírem tak, aby se avokádo nenaklánělo. Pečeme cca 15 minut při 200 stupních.

Podávat můžeme se salátkem nebo s opečeným chlebem.

 

Zdravotní benefity použitých surovin:

  1. Avokádo obsahuje až 20 vitamínů a minerálních látek. Má nízký obsah cukru, obsahuje vlákninu, zdravé tuky a udržuje pocit sytosti na delší dobu.
  2. Chilli papričky obsahují působivý seznam chemických sloučenin rostlinného původu, které jsou známé prevencí nemocí a podporou zdraví a odolnosti organismu.
  3. Blendea SUPERPROTEIN – přírodní rostlinný protein, který obsahuje rostlinné proteiny a superpotraviny. Regeneruje svaly, dodává energii, posiluje vlasy, nehty i pokožku.

NA SUPERPROTEIN POSLOUCHÁME SAMOU CHVÁLU: Má neutrální nasládlou chuť, takže je perfektní do pečení většiny recetpů.

Objednejte si ho jako součást vaší zdravé kuchyně a to i pokud právě nesportujete. Pro vaše zdraví to má veliký smysl 🙂

blendea superprotein

 

autor

    Gábi Pospíšilová

    Řádím v Blendea kuchyni :) Do zdravých receptů přidávám SUPERGREENS nebo SUPERPROTIN, aby bylo každé jídlo ještě prospěšnější. Račte se inspirovat.

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Kdo hodně čte, hodně se dozví 🙂

    Čtěte další užitečné články

    Rychlé bazalkové pesto s Blendeou SUPERGREENS

    17.07.2019

    Komu by se v létě chtělo vystávat u plotny. Určitě mi dáte za pravdu, že ve vedru není další vedro z trouby nic moc a navíc se dá dělat tolik zábavnějších věcí 🙂 Uvařte si s námi rychlé bazalkové pesto s těstovinami a místo zdlouhavé přípravy si raději třeba skočte do bazénu.

    Číst celej článek

    Snídaňové kokosové chrumky s oříšky a SUPERPROTEINEM Blendea

    25.06.2019

    Pokud máte rádi sladké snídaně, nejspíš občas neodoláte snídaňovým chrumkám. Možná vás ale nikdy nenapadlo, že si je můžete připravit celkem snadno sami doma. Se SUPERPROTEINEM získají navíc i zdraví prospěšné rostlinné bílkoviny a porci superpotravin!

    Číst celej článek

    Bleskurychlý mugcake z vloček se SUPERPROTEINEM

    13.06.2019

    Chcete tip na výživnou a zdravou snídani či svačinu? Tak zkuste tento extra rychlý mugcake. Skvěle zasytí, je chutný a navíc plný bílkovin. Samotný mugcake: 1058 kJ/252 kcal – 22,6 g bílkovin, 30,4 g sacharidů, 3,3 g tuků, 10,5 g vlákniny Celý dozdobený mugcake včetně polevy: 1995 kJ/475 kcal

    Číst celej článek

    Tvarohovo-jablečný, proteinový koláč s medem

    06.06.2019

    Hledáte zdravou svačinku anebo nápaditou snídani pro své děti? Tento recept bude doslova bavit vás i celou rodinu. Navíc, je nutričně vyvážený, takže se o svou štíhlou linii bát rozhodně nemusíte. Jeden kousek (1/12) má: 94 kcal, 1,3 g tuků, 11,5 g sacharidů a úžasných 9 g bílkovin.

    Číst celej článek

    Proteinové RAW kuličky s vlašskými ořechy

    28.05.2019

    Není jednodušší druh cukroví než nepečené RAW kuličky. Základ můžete nechat vždy stejný a podle chuti přidat cokoliv. Rumové, kokosové, datlové nebo ořechové, jako já ty dnešní.

    Číst celej článek

    Proteinový chlebíček s vločkami, jogurtem a medem

    21.05.2019

    Doplňte bílkoviny s chutným proteinovým chlebíčkem. Z uvedeného množství surovin hravě vykouzlíte 9 porcí. Jeden kousek má 113 kalorií, 7,7 g bílkovin, 17,8 g sacharidů a 0,9 g tuku. Takovou mňamkou si postavu rozhodně nepokazíte – právě naopak.

    Číst celej článek

    Avokádovo-čokoládový krém s ovocem

    07.05.2019

    Jestli máte stejně jako já rádi rychlý, jednoduchý, luxusní a navíc zdravý dezert, tak tohle je zn. ideal. Vše z jednoho mixéru, i pro největší lenochy 🙂

    Číst celej článek

    Kokosovo-vanilkový dezert s tapiokovými kuličkami

    30.04.2019

    Tento zdravý dezertík si dělám vždy, když mám chuť na sladké a nechci z toho mít špatný pocit 😀 Je úžasně rychlý na přípravu a ingredience jsou minimální k zakoupení v každém supermarketu. Pochutnám si a je to tak jednoduché!

    Číst celej článek

    Celozrnný prvomájový chlebíček pro všechny zamilované, hladové duše

    30.04.2019

    Říká se, že láska prochází žaludkem. Proč tedy na prvního máje nepřipravit něco skladkého, zdravého a s velkou dávkou lásky? Venku už se dávno probudilo jaro a příroda nám dává plno jedlých květů, kterými můžeme dezerty zdobit. Mezi takové patří i šeřík. Osobně ho mám najraději. Krásně voní, má krásné barvy a právě pod ním […]

    Číst celej článek