Hrníčkový dort z mikrovlnky s Blendeou (RECEPT)

hrnickova_babovka

Pokud jste už o hrnečkových dortících z mikrovlnky slyšeli, nejspíš vás nepřekvapí, jak rychle jsou hotové. Celkově vám s přípravou zaberou do pěti minut, což je ideální, pokud ráno nestíháte nebo pospícháte do práce. Nejlíp chutná ještě teplý s horkým ovocem..:)

Potřebujete:hrnickova_babovka

TIP: Klikněte a naučte se i další zdravé recepty se zelenými superpotravinami. 

Postup přípravy:

Všechny suroviny v misce smícháme nebo rozmixujeme v mixéru na hladké těsto. Poté ho vlijeme do hrníčku. Vložíme ho do mikrovlnky a necháme péct cca 1,5-2 minuty na nejvyšší výkon. Jestli je dortík hotový poznáme podle toho, zda se odlepí od stran hrníčku.

Po dopečení ho vyndáme z mikrovlnky a můžeme ho nechat v hrníčku, nebo ho vyklepneme na talíř a dozdobíme dle chuti.

hrnickovy_dort

Hrníčkový dort máte hotový za 5 minut! Ideální rychlá svačinka

Zdravotní benefity použitých surovin

  1. Bezlepkovou mouku zahrnují do svého jídelníčku především celiaci (lidé s intolerancí na lepek). Zajišťuje náhradu za běžnou bílou mouku. Dá se využívat na všechny způsoby a určitě není od věci ji jednou za čas za tu klasickou nahradit i v tom případě, že intolerancí na lepek netrpíte. Je totiž přirozeně stravitelnější. Věřte, že vám vaše tělo poděkuje.
  2. Banán je známý jako skvělý zdroj energie, pomocník při zažívacích potížích, bojovník vůči stresu a svým obsahem draslíku se řadí mezi ty nejvýživnější potraviny pro naše tělo. Navíc je to taky skvělé přírodní sladilo.
  3. Blendea SUPERGREENS je směsí zeleného ječmene, mladé pšenice, chlorelly a spiruliny. Je ideální potravinou na zařazení do každodenního jídelníčku, jelikož podporuje pročišťování našeho těla.

Vyzkoušejte i další zdravé recepty s Blendeou:

Nebo skvělé a svěží smoothies:

 

Hrníčkový dort z mikrovlnky s Blendeou (RECEPT)
5 (100%) 1 hlas[ů]

Přidejte komentář

XHTML: Můžete použít tyto značky: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>