Podzimní hrušková smoothie bowl se zázvorem zahřeje v chladném dnu

Po horkém létě přichází ochlazení, tělo je najednou vystaveno úplně jiným podmínkám a my musíme myslet hlavně na svůj imunitní systém. Abychom hned s první studenou frontou nenastydli, je potřeba zahřívat tělo jak zvenku, tak i zevnitř.Máme pro vás skvělý recept na zahřívací smoothie bowl, která posílí vaši imunitu i vaše zdraví.

Po horkém létě přichází ochlazení, tělo je najednou vystaveno úplně jiným podmínkám a my musíme myslet hlavně na svůj imunitní systém. Abychom hned s první studenou frontou nenastydli, je potřeba zahřívat tělo jak zvenku, tak i zevnitř.

Máme pro vás skvělý recept na zahřívací smoothie bowl, která posílí vaši imunitu i vaše zdraví.

 

Hřejivá smoothie bowl s ananasem, hruškou, banánem a zázvorem

  • Doba přípravy: 10 minut
  • Náročnost: lehká
  • Množství: 1 porce

hrušková smoothie bowl se zázvorem

Ingredience:  

  • 1/4 ananasu
  • 1 banán
  • 1 hruška
  • kousek zázvoru
  • šťáva z poloviny citronu
  • špetka skořice
  • 1/2 lžičky sezamových semínek
  • lžička Blendea SUPERGREENS

Blendea koupit

Postup:

Ananas oloupejte, rozkrájejte na čtvrtiny a jednu rozkrájejte na kousky. Banán oloupejte a také nakrájejte, hrušku omyjte a rozkrájejte na kousky. Všechno ovoce vložte do smoothie makeru. Citron také omyjte, rozpulte a vymačkejte šťávu přímo do mixéru.

Přidejte také kousek oloupaného zázvoru, lžičku skořice a případně i  lžičku zelené směsi Blendea SUPERGREENS. Hotovou misku dozdobte skořicí, sezamem, ovocem či jedlými květy.

TIP: Pro dochucení naší smoothie bowl jsme použili veganské koření s kurkumou, která také krásně zahřeje tělo zevnitř. 

recept na hruškovou smoothie bowl

Skořice, zázvor i kurkuma jsou superpotraviny, které skvěle zahřejí vaše tělo.

 

Zdravotní účinky použitých surovin:

  • Ananas čistí tělo a pomáhá mu shazovat přebytečná kila. Zároveň také zpomaluje stárnutí organismu. Podporuje imunitu i trávení, snižuje cholesterol a čistí trávicí trakt. Má dokonce pozitivní vliv na kvalitu vlasů, nehtů i pokožky.
  • Hrušky mají nízkou energetickou hodnotu, ale obsahují hodně vody, proto se doporučují při redukčních kúrách, ale také na srovnání žaludku nebo čistění krve. Díky vysokému obsahu draslíku působí blahodárně na srdce, obsahují také vysoké množství vitaminu C, který chrání imunitní systém.
  • Banány regulují hladinu cukru v krvi, zmírňují pocit hladu, pomáhají při trávení a podporují hubnutí. Zlepšují zdravotní stav ledvin, obsahují hodně vitaminu B6, vlákniny, naopak málo tuků. Také jsou zdrojem draslíku, který v těle slouží jako podpora látkové výměny a zrychlení metabolismu
  • Citrusy nás zásobují vitaminem C, čistí naše tělo, posilují imunitu, nabíjí nás energií a bojují s nadváhou. Podporují zdraví našeho srdce i trávicího traktu a snižují riziko vzniku rakoviny.
  • Zázvor bojuje především s chřipkou a nachlazením a obecně posiluje imunitní systém. Pomáhá také zmírňovat bolesti hlavy nebo zubů. Podporuje krevní oběh a snižuje cholesterol v krvi. Dobře funguje na nevolnost a podporuje hubnutí.
  • Skořice je antioxidant, takže zbavuje tělo škodlivých látek. Podporuje funkci mozku, snižuje hladinu cukru v krvi a má protizánětlivé účinky. Díky pozitivním účinkům na tlusté střevo dokáže odplavit z těla nadbytečné tuky, čímž snižuje hladinu cholesterolu. Tím pomáhá předcházet třeba onemocnění srdce.
  • Zelená směs superpotravin Blendea SUPERGREENS povzbuzuje práci metabolismu, čistí tělo a posiluje naši imunitu. Vyzkoušejte ji a uvidíte sami. 

 

Ochutnejte i další skvělé smoothie bowls: 

borůvková smoothie bowl

…anebo zkuste jiné dobroty:

 

autor

    Adriana Martinovičová

    Jsem věčný optimista a většinou beru věci s nadhledem. Nerada ztrácím čas čímkoli neefektivním. A protože už léta čelím všemožným nejen potravinovým alergiím, přecitlivělé pokožce a poslední dobou i histaminové intoleranci, vím, jak důležité je dělat všechno promyšleně. Včetně přípravy jídla a péče o sebe sama. A přesně v tom vám ráda poradím ve svých článcích

    Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Kdo hodně čte, hodně se dozví 🙂

    Čtěte další užitečné články

    Lehký a vláčný mrkvový dort z kokosové mouky pro každou příležitost 🍰

    01.04.2021

    Není mrkvový dort jako mrkvový dort. Jedno ale všechny ty recepty spojuje. Neskutečná vláčnost. Mrkev je totiž zázračná ingredience. Zajišťuje nadýchanost těsta a navíc obsahuje mnoho tělu prospěšných látek jako je třeba betakaroten, který se v těle přeměňuje na důležitý vitamin A. Můj recept na mrkvový dortík je bez lepku, plný výživných bílkovin a přitom […]

    Číst celý článek

    Veganská velikonoční vajíčková pomazánka bez vajec (s fazolemi) 🌱💚

    26.03.2021

    Veganská kuchyně není vůbec složitá, jak se někomu může zdát. Chuťově i výživově lze nahradit témeř vše. My pro vás tentokrát máme recept na veganskou vajíčkovou pomazánku. Ano, plně veganskou, takže bez vajec 😋 Můžete ji servírovat třeba s topinkami na Velikonoce, které už klepou na dveře. Tajemství chuti vajíček je v černé soli. Na […]

    Číst celý článek

    Ovesný kakaový chlebíček s vlašskými ořechy

    15.03.2021

    Máte chuť na sladké, ale nechcete z toho mít špatný pocit? Zároveň chcete doplnit vlákninu, bílkoviny a chcete se cítit nasycení? 10 porcí vydatného kakaového chlebíčku připravíte za 40 minut.

    Číst celý článek

    Krémová čočková polévka plná rostlinných bílkovin a vlákniny 🌾🌱

    03.03.2021

    Červená čočka je pro lidské tělo velice přínosná. Obsahuje spoustu železa i bílkovin, proto je vhodná pro vegetariány nebo vegany. Navíc v tomto zeleninovém krému je její chuť téměř neodolatelná.

    Číst celý článek

    Strouhaný tvarohový koláč plný bílkovin. Křehký, jemný a lahodný přesně jak má být 🥰

    22.02.2021

    Výživová poradkyně Kristýna Volfová se s námi podělila o recept na strouhaný koláč, který obsahuje spoustu bílkovin. Je výživný, rychlý, chutný a vydá na celý pekáč (cca. 12 – 15 kousků).

    Číst celý článek

    Valentýnské ovocné palačinky s jogurtem plné lásky ❤️🍓

    12.02.2021

    Překvapit svou drahou polovičku krásnou snídaní je občas potřeba a palačinky jsou vždy ta správná volba. Dají se udělat na milion způsobů, což nám otevírá téměř nekonečné možnosti, jak toho druhého překvapit. Co třeba palačinky ve tvaru srdce s hromadou ovoce?

    Číst celý článek

    Kokosová srdíčka v hořké čokoládě přesně jako z cukrárny 💜🖤💜

    28.01.2021

    Pro krásně vypadající a lahodné koláčky nemusíte běžet do cukrárny. Se špetkou šikovnosti si ukázková kokosová srdíčka připravíte sama doma. Potřebujete jen pár surovin a chvilku času 🙂 Už se taky těšíte na víkendový dezertík?

    Číst celý článek

    Nízkokalorický banánový chlebíček ze špaldové mouky s borůvkami

    19.01.2021

    Že se nedá mlsat bez výčitek? Nesmysl! Mám pro vás jednoduchý recept na banánový chlebíček s borůvkami s pouhými 164 kcal na porci. Navíc obsahuje suroviny, které jsou pro tělo velice prospěšné. Chuť banánového chlebíčku je naprosto dokonalá. Díky přidanému tvarohu docílíte té nejvláčnější textury a borůvky uvnitř dodají lehkost na jazyku.

    Číst celý článek

    Extra výživné, kapustovo-ovocné smoothie s Blendea SUPERGREENS 🥬

    02.12.2020

    Ano, uznáváme, kadeřavá kapusta v Česku není příliš preferovanou zeleninou, ale to je věčná škoda. Proč? Protože je to jedna z nejvýživnějších, a tedy i nejzdravějších listových zelenin. A pokud jste si ji dodnes neoblíbili, krásně jí zamaskujete ovocem, semínky a arašídy. Pojďme na to.

    Číst celý článek

    Ovesné palačinky s mraženým ovocem – zdravější verze ověřené klasiky 👍

    20.11.2020

    Jistě máte oblíbený recept na palačinky, ale dnes se naučíte zdravé palačinky z rozmixovaných vloček. Hlavní výhodou je vysoký obsah vlákniny, která vás zasytí na delší dobu. Palačinky tak nahradí i oběd nebo večeři, a díky proteinové směsi Blendea SUPERPROTEIN prospějete i kloubům, svalům, vlasům a nehtům.

    Číst celý článek
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]