Podzimní hrušková smoothie bowl se zázvorem zahřeje v chladném dnu

Po horkém létě přichází ochlazení, tělo je najednou vystaveno úplně jiným podmínkám a my musíme myslet hlavně na svůj imunitní systém. Abychom hned s první studenou frontou nenastydli, je potřeba zahřívat tělo jak zvenku, tak i zevnitř.Máme pro vás skvělý recept na zahřívací smoothie bowl, která posílí vaši imunitu i vaše zdraví.

Po horkém létě přichází ochlazení, tělo je najednou vystaveno úplně jiným podmínkám a my musíme myslet hlavně na svůj imunitní systém. Abychom hned s první studenou frontou nenastydli, je potřeba zahřívat tělo jak zvenku, tak i zevnitř.

Máme pro vás skvělý recept na zahřívací smoothie bowl, která posílí vaši imunitu i vaše zdraví.

 

Hřejivá smoothie bowl s ananasem, hruškou, banánem a zázvorem

  • Doba přípravy: 10 minut
  • Náročnost: lehká
  • Množství: 1 porce

hrušková smoothie bowl se zázvorem

Ingredience:  

  • 1/4 ananasu
  • 1 banán
  • 1 hruška
  • kousek zázvoru
  • šťáva z poloviny citronu
  • špetka skořice
  • 1/2 lžičky sezamových semínek
  • lžička Blendea SUPERGREENS

Blendea koupit

Postup:

Ananas oloupejte, rozkrájejte na čtvrtiny a jednu rozkrájejte na kousky. Banán oloupejte a také nakrájejte, hrušku omyjte a rozkrájejte na kousky. Všechno ovoce vložte do smoothie makeru. Citron také omyjte, rozpulte a vymačkejte šťávu přímo do mixéru.

Přidejte také kousek oloupaného zázvoru, lžičku skořice a případně i  lžičku zelené směsi Blendea SUPERGREENS. Hotovou misku dozdobte skořicí, sezamem, ovocem či jedlými květy.

TIP: Pro dochucení naší smoothie bowl jsme použili veganské koření s kurkumou, která také krásně zahřeje tělo zevnitř. 

recept na hruškovou smoothie bowl

Skořice, zázvor i kurkuma jsou superpotraviny, které skvěle zahřejí vaše tělo.

 

Zdravotní účinky použitých surovin:

  • Ananas čistí tělo a pomáhá mu shazovat přebytečná kila. Zároveň také zpomaluje stárnutí organismu. Podporuje imunitu i trávení, snižuje cholesterol a čistí trávicí trakt. Má dokonce pozitivní vliv na kvalitu vlasů, nehtů i pokožky.
  • Hrušky mají nízkou energetickou hodnotu, ale obsahují hodně vody, proto se doporučují při redukčních kúrách, ale také na srovnání žaludku nebo čistění krve. Díky vysokému obsahu draslíku působí blahodárně na srdce, obsahují také vysoké množství vitaminu C, který chrání imunitní systém.
  • Banány regulují hladinu cukru v krvi, zmírňují pocit hladu, pomáhají při trávení a podporují hubnutí. Zlepšují zdravotní stav ledvin, obsahují hodně vitaminu B6, vlákniny, naopak málo tuků. Také jsou zdrojem draslíku, který v těle slouží jako podpora látkové výměny a zrychlení metabolismu
  • Citrusy nás zásobují vitaminem C, čistí naše tělo, posilují imunitu, nabíjí nás energií a bojují s nadváhou. Podporují zdraví našeho srdce i trávicího traktu a snižují riziko vzniku rakoviny.
  • Zázvor bojuje především s chřipkou a nachlazením a obecně posiluje imunitní systém. Pomáhá také zmírňovat bolesti hlavy nebo zubů. Podporuje krevní oběh a snižuje cholesterol v krvi. Dobře funguje na nevolnost a podporuje hubnutí.
  • Skořice je antioxidant, takže zbavuje tělo škodlivých látek. Podporuje funkci mozku, snižuje hladinu cukru v krvi a má protizánětlivé účinky. Díky pozitivním účinkům na tlusté střevo dokáže odplavit z těla nadbytečné tuky, čímž snižuje hladinu cholesterolu. Tím pomáhá předcházet třeba onemocnění srdce.
  • Zelená směs superpotravin Blendea SUPERGREENS povzbuzuje práci metabolismu, čistí tělo a posiluje naši imunitu. Vyzkoušejte ji a uvidíte sami. 

 

Ochutnejte i další skvělé smoothie bowls: 

borůvková smoothie bowl

…anebo zkuste jiné dobroty:

 

autor

    Adriana Martinovičová

    Jsem věčný optimista a většinou beru věci s nadhledem. Nerada ztrácím čas čímkoli neefektivním. A protože už léta čelím všemožným nejen potravinovým alergiím, přecitlivělé pokožce a poslední dobou i histaminové intoleranci, vím, jak důležité je dělat všechno promyšleně. Včetně přípravy jídla a péče o sebe sama. A přesně v tom vám ráda poradím ve svých článcích

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Kdo hodně čte, hodně se dozví 🙂

    Čtěte další užitečné články

    Cizrnová pomazánka s jogurtem a sýrem cottage

    10.09.2019

    Cizrnová pomazánka je velice vydatným zdrojem rostlinných bílkovin. Cottage sýr a jogurt dodají živočišné bílkoviny. Sytá, zdravá a lehce roztíratelná konzistence se skvělou chutí se stane oblíbenou svačinkou pro celou vaši rodinu 🙂 

    Číst celej článek

    Na tento recept byl použit produkt - Blendea SUPERGREENS

    Letní potréninková smoothie bowl s proteinem

    04.09.2019

    Obdiv všem, kdo se i v tomhle vedru místo placatění u vody a krmení se zmrzlinou dokopou k tréninku 🙂 Jako odměnu pro vás mám bílkovinami a živinami napěchovanou smoothie bowl, která skvěle chutná i ochladí.

    Číst celej článek

    Na tento recept byl použit produkt - Blendea SUPERPROTEIN KAKAO

    Měkounké cestovatelské proteinové muffiny s čokoládou a tvarohem

    30.07.2019

    Plánujete celodenní letní výlet a nechcete být o hladu? Upečte si lahodnou svačinu, která dodá sílu a energii na celý den. Rozhodně lepší varianta, než zaběhnout do rychlého občerstvení pro několik porcí hranolek. Muffiny po vychladnutí naskládejte do pevné uzavíratelné mističky tak, aby vám během dne neokoraly.

    Číst celej článek

    Na tento recept byl použit produkt - Blendea SUPERPROTEIN KAKAO

    Krémový avokádový dresink pro zdokonalení každého salátu

    25.07.2019

    Kdo chce jíst zdravěji, často sáhne po salátu. Lidé však většinou sáhnou spíše vedle – po salátu, který nezasytí a ani nechutná. Salát se pak kvůli tomu zase na dlouhou dobu ve vašem jídelníčku neobjeví. Mám pro vás tip na zdravý dresing, který k dokonalosti přivede každý salát. Je totiž plný kvalitních tuků i chutí.

    Číst celej článek

    Na tento recept byl použit produkt - Blendea SUPERGREENS

    Rychlé bazalkové pesto s Blendeou SUPERGREENS

    17.07.2019

    Komu by se v létě chtělo vystávat u plotny. Určitě mi dáte za pravdu, že ve vedru není další vedro z trouby nic moc a navíc se dá dělat tolik zábavnějších věcí 🙂 Uvařte si s námi rychlé bazalkové pesto s těstovinami a místo zdlouhavé přípravy si raději třeba skočte do bazénu.

    Číst celej článek

    Snídaňové kokosové chrumky s oříšky a SUPERPROTEINEM Blendea

    25.06.2019

    Pokud máte rádi sladké snídaně, nejspíš občas neodoláte snídaňovým chrumkám. Možná vás ale nikdy nenapadlo, že si je můžete připravit celkem snadno sami doma. Se SUPERPROTEINEM získají navíc i zdraví prospěšné rostlinné bílkoviny a porci superpotravin!

    Číst celej článek

    Bleskurychlý mugcake z vloček se SUPERPROTEINEM

    13.06.2019

    Chcete tip na výživnou a zdravou snídani či svačinu? Tak zkuste tento extra rychlý mugcake. Skvěle zasytí, je chutný a navíc plný bílkovin. Samotný mugcake: 1058 kJ/252 kcal – 22,6 g bílkovin, 30,4 g sacharidů, 3,3 g tuků, 10,5 g vlákniny Celý dozdobený mugcake včetně polevy: 1995 kJ/475 kcal

    Číst celej článek

    Tvarohovo-jablečný, proteinový koláč s medem

    06.06.2019

    Hledáte zdravou svačinku anebo nápaditou snídani pro své děti? Tento recept bude doslova bavit vás i celou rodinu. Navíc, je nutričně vyvážený, takže se o svou štíhlou linii bát rozhodně nemusíte. Jeden kousek (1/12) má: 94 kcal, 1,3 g tuků, 11,5 g sacharidů a úžasných 9 g bílkovin.

    Číst celej článek

    Proteinové RAW kuličky s vlašskými ořechy

    28.05.2019

    Není jednodušší druh cukroví než nepečené RAW kuličky. Základ můžete nechat vždy stejný a podle chuti přidat cokoliv. Rumové, kokosové, datlové nebo ořechové, jako já ty dnešní.

    Číst celej článek

    Proteinový chlebíček s vločkami, jogurtem a medem

    21.05.2019

    Doplňte bílkoviny s chutným proteinovým chlebíčkem. Z uvedeného množství surovin hravě vykouzlíte 9 porcí. Jeden kousek má 113 kalorií, 7,7 g bílkovin, 17,8 g sacharidů a 0,9 g tuku. Takovou mňamkou si postavu rozhodně nepokazíte – právě naopak.

    Číst celej článek