Zelený salátový jogurtový dresing se zázvorem

Salát není pouze o nakrájené zelenině a jedné chuti. Salát musí být také šťavnatý se vzájemně propojenými chutěmi.

Přesně toho dosáhnete s rychlým jogurtovým dresingem, který salátu dodá příjemnou kyselost a díky zázvoru svěžest i lehkou pikantnost.

A proč by měl být právě zelený? Protože do něj přidáte také lžičku zdravé směsi superpotravin Blendea SUPERGREENS :)

Dresing bude samozřejmě chutný i bez Blendea SUPERGREENS. Díky ní ale pozvednete jeho zdravotní benefity a výživové hodnoty.

Použité suroviny:

  • 1 odměrka Blendea SUPERGREENS
  • 1 lžička strouhaného zázvoru
  • 2 lžíce jogurtu /pro vegany rostlinného/
  • 2 lžíce konopného oleje
  • 2 stroužky česneku
  • šťáva z 1 citronu
  • špetka soli
  • špetka pepře
Všechny ingredience jsou lehce dostupné za pár korun. Balené a zpracované dresingy vůbec nepotřebujete. Zdravé omáčky připravíte doma za pár minut.

Postup přípravy:

Všechny ingredience v misce důkladně prošleháme pomocí vidličky nebo metličky.

Dresinkem zalijeme salát z čerstvé zeleniny, promícháme a podáváme.

V lednici vám dresing v uzavřené nádobě vydrží až 3 dny.

Zdravotní benefity použitých surovin:

  • Zázvor je skvělým pomocníkem při nachlazení nebo chřipce. Zároveň ale pomáhá také při problémech s trávením nebo při migrénách.
  • Konopný olej zlepšuje funkci imunitního systému, pomáhá regulovat hladinu cholesterolu a podporuje zdraví srdce.
  • Česnek zvyšuje odolnost organismu, posiluje imunitu, bojuje s nachlazením, normalizuje krevní tlak, snižuje cholesterol, srážlivost krevních destiček a působí jako přírodní antibiotikum.
Pokud chcete podpořit imunitu, přirozenou očistu organismu a dodat tělu spektrum prospěšných látek, nezapomeňte na Blendea SUPERGREENS.
Užívat jí můžete samostatně rozmíchanou ve vodě nebo jako přísadu do zdravých jídel včetně dresingů.
Do 2 dnů je u vás a vydrží až na 30 dávek.

MUDr. Daniela Lilling

Vystudovala jsem 3. lékařskou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Již od studií se zajímám o rostlinnou stravu, zdravý pohyb a udržitelný životní styl. Pracuji na rehabilitační klinice Fakultní nemocnice v Motole, vedu lekce jógy v několika pražských studiích a soukromě se věnuji výživovému poradenství. Zaměřuji se výhradně na klienty se zájmem o veganskou stravu, kterým pomáhám se sestavením výváženého a pestrého jídelníčku.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Kdo hodně čte, hodně se dozví 🙂

Čtěte další užitečné články

Krémová čočková polévka plná rostlinných bílkovin a vlákniny 🌾🌱

03.03.2021

Červená čočka je pro lidské tělo velice přínosná. Obsahuje spoustu železa i bílkovin, proto je vhodná pro vegetariány nebo vegany. Navíc v tomto zeleninovém krému je její chuť téměř neodolatelná.

Číst celý článek

Strouhaný tvarohový koláč plný bílkovin. Křehký, jemný a lahodný přesně jak má být 🥰

22.02.2021

Výživová poradkyně Kristýna Volfová se s námi podělila o recept na strouhaný koláč, který obsahuje spoustu bílkovin. Je výživný, rychlý, chutný a vydá na celý pekáč (cca. 12 – 15 kousků).

Číst celý článek

Valentýnské ovocné palačinky s jogurtem plné lásky ❤️🍓

12.02.2021

Překvapit svou drahou polovičku krásnou snídaní je občas potřeba a palačinky jsou vždy ta správná volba. Dají se udělat na milion způsobů, což nám otevírá téměř nekonečné možnosti, jak toho druhého překvapit. Co třeba palačinky ve tvaru srdce s hromadou ovoce?

Číst celý článek

Kokosová srdíčka v hořké čokoládě přesně jako z cukrárny 💜🖤💜

28.01.2021

Pro krásně vypadající a lahodné koláčky nemusíte běžet do cukrárny. Se špetkou šikovnosti si ukázková kokosová srdíčka připravíte sama doma. Potřebujete jen pár surovin a chvilku času 🙂 Už se taky těšíte na víkendový dezertík?

Číst celý článek

Nízkokalorický banánový chlebíček ze špaldové mouky s borůvkami

19.01.2021

Že se nedá mlsat bez výčitek? Nesmysl! Mám pro vás jednoduchý recept na banánový chlebíček s borůvkami s pouhými 164 kcal na porci. Navíc obsahuje suroviny, které jsou pro tělo velice prospěšné. Chuť banánového chlebíčku je naprosto dokonalá. Díky přidanému tvarohu docílíte té nejvláčnější textury a borůvky uvnitř dodají lehkost na jazyku.

Číst celý článek

Extra výživné, kapustovo-ovocné smoothie s Blendea SUPERGREENS 🥬

02.12.2020

Ano, uznáváme, kadeřavá kapusta v Česku není příliš preferovanou zeleninou, ale to je věčná škoda. Proč? Protože je to jedna z nejvýživnějších, a tedy i nejzdravějších listových zelenin. A pokud jste si ji dodnes neoblíbili, krásně jí zamaskujete ovocem, semínky a arašídy. Pojďme na to.

Číst celý článek

Ovesné palačinky s mraženým ovocem – zdravější verze ověřené klasiky 👍

20.11.2020

Jistě máte oblíbený recept na palačinky, ale dnes se naučíte zdravé palačinky z rozmixovaných vloček. Hlavní výhodou je vysoký obsah vlákniny, která vás zasytí na delší dobu. Palačinky tak nahradí i oběd nebo večeři, a díky proteinové směsi Blendea SUPERPROTEIN prospějete i kloubům, svalům, vlasům a nehtům.

Číst celý článek

Pomazánka z pečené dýně s cuketou, cizrnou a rozmarýnem (hebká jako obláček 🎃☁️ )

18.11.2020

Dýně sem, dýně tam.. Právě teď jsou prostě všude, takže je potřebujeme rychle, a hlavně různorodě zpracovat. Pomazánka z pečené dýně je jemná, zdravá a díky dalším surovinám dokonale výživná. V lednici vydrží přes 3 dny, takže máte o zdravé a chutné sváče postaráno. Jak na to?

Číst celý článek

Dýňový cheesecake z BeBe sušenek (navodí pravou podzimní atmosféru 🥧 )

11.11.2020

Podzim s sebou přináší sezonní suroviny, které v ostatních ročních obdobích v kuchyni moc nepoužíváme. Byla by ale škoda neužít si gastronomicky tuto část roku na plné obrátky. Pojďme si udělat dýňový “čískejk”. Jeho chuť mile překvapí vás i každého, kdo ho ochutná. Věřte mi, já ho doma málem nestihla ani nafotit, jak rychle zmizel […]

Číst celý článek

Mini dortíky s řeckým jogurtem (pro malé i velké princezny 👸 )

28.10.2020

Jogurtové mini dortíky s ovocem potěší vaši štíhlou linii a při jejich zdobení se vyřádí i vaše malá princezna 🙂 Udělejte si hezké odpoledne a připravte si tuto nenáročnou, lehkou pochoutku.

Číst celý článek
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]
[value^="om-"]