Kokosová smoothie bowl s borůvkami a Blendeou

Taky milujete ořechy? Já moc.. a kosový ořech je pro mě asi největší blaho. Jako blaho ho vnímá hlavně lidské tělo jako takové. Milují ho naše svaly, kosti, krev i mozek. Ve spojení s pár dalšími potravinami si z něho uděláme kokosovou smoothie bowl, která nás alespoň svojí chutí dostane na pár chvil někam na thajskou pláž do teplíčka. To se hodí, v téhle kose. 

Taky milujete ořechy? Já moc.. a kosový ořech je pro mě asi největší blaho. Jako blaho ho vnímá hlavně lidské tělo jako takové. Milují ho naše svaly, kosti, krev i mozek. Ve spojení s pár dalšími potravinami si z něho uděláme kokosovou smoothie bowl, která nás alespoň svojí chutí dostane na pár chvil někam na thajskou pláž do teplíčka. To se hodí, v téhle kose. 

Kokosová smoothie bowl s borůvkami (RECEPT)

  • Doba přípravy: 10 minut
  • Náročnost: lehká
  • Množství: 1 porce

kokosová smoothie bowl

Ingredience na 1 porci:

  • 1 mladý kokos
  • 1 zralý banán
  • 4 vypeckované datle
  • 1 lžička citrónové kůry
  • špetka vanilky
  • hrst borůvek
  • kousek tamarindu na posypání
  • 1 lžička Blendea SUPERGREENS

objednat blendeu

Postup přípravy:

Špičku kokosu odsekneme a vodu vylejeme do skleničky. Kokosový ořech rozpůlíme (nejlíp to jde na špalku sekyrkou nebo velikým nožem) a vydlabeme dužinu. Tu dáme společně s banánem, datlemi, citrónovou kůrou, vanilkou a lžičkou Blendea SUPERGREENS do mixéru a podle potřeby přiléváme kokosovou vodu.

mladý kokos

Mladý kokos seženete v potravinách se zdravou výživou nebo ve větších supermarketech

Umixovanou směs pak vylejeme do misky, posypeme borůvkami a vyloupaným tamarindem. Můžeme si to ještě vylepšit tím, co máme zrovna po ruce. Já šáhla po domácí granole a khaki.

recept na kokosovou smoothie bowl

Snažte se mít suroviny co nejčerstvější a datle nekandované

Účinky ingrediencí:

  • Kokos: Kokosová voda je přímo zázrak planety. Obsahuje obrovské množství minerálů a hydratuje lépe než mnohé sportovní nápoje. Dužina kokosu je skvělá pochoutka, navíc bohatá na antioxidanty, bezvadně podporuje trávení a dodá vám rychlou energii. Používá se ve slané i sladké kuchyni a jeho využití naprosto miluju.
  • Banán: Asi všichni víme, že je to perfektní zdroj energie. Obsahuje vitamín B6, který reguluje hladinu krevního cukru. Má taky spoustu železa a podporuje tvorbu hemoglobinu. A díky obsahu draslíku pomáhá snižovat krevní tlak.
  • Datle: Obsahují vitamíny skupiny B, B1, B2, B6 a pomáhají buňkám zpracovat cukry. Jsou bohaté na minerály, hlavně draslík, železo, hořčík, vápník a fosfor. Ani stopové prvky, jako je měď, zinek a mangan, nechybí. Hotová lékárna.
  • Citrónová kůra: Je to takový žlutý zázrak. Posiluje obranyschopnost organismu, podporuje tvorbu kolagenu a pomáhá při hojení různých poranění. Perfektně odkyseluje organismus.
  • Směs 5 zelených superpotravin Blendea SUPERGREENS posiluje imunitu a nakopává organismus. Vyzkoušejte její účinky i vy a objednejte si ji raději hned! 

Zkuste i naše další smoothies…

proteinové smoothie s banánem a lesním ovocem

…nebo domácí ovocnou šťávu:

autor

    Lucie Štírská

    Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Kdo hodně čte, hodně se dozví 🙂

    Čtěte další užitečné články

    Krémová čočková polévka plná rostlinných bílkovin a vlákniny 🌾🌱

    03.03.2021

    Červená čočka je pro lidské tělo velice přínosná. Obsahuje spoustu železa i bílkovin, proto je vhodná pro vegetariány nebo vegany. Navíc v tomto zeleninovém krému je její chuť téměř neodolatelná.

    Číst celý článek

    Strouhaný tvarohový koláč plný bílkovin. Křehký, jemný a lahodný přesně jak má být 🥰

    22.02.2021

    Výživová poradkyně Kristýna Volfová se s námi podělila o recept na strouhaný koláč, který obsahuje spoustu bílkovin. Je výživný, rychlý, chutný a vydá na celý pekáč (cca. 12 – 15 kousků).

    Číst celý článek

    Valentýnské ovocné palačinky s jogurtem plné lásky ❤️🍓

    12.02.2021

    Překvapit svou drahou polovičku krásnou snídaní je občas potřeba a palačinky jsou vždy ta správná volba. Dají se udělat na milion způsobů, což nám otevírá téměř nekonečné možnosti, jak toho druhého překvapit. Co třeba palačinky ve tvaru srdce s hromadou ovoce?

    Číst celý článek

    Kokosová srdíčka v hořké čokoládě přesně jako z cukrárny 💜🖤💜

    28.01.2021

    Pro krásně vypadající a lahodné koláčky nemusíte běžet do cukrárny. Se špetkou šikovnosti si ukázková kokosová srdíčka připravíte sama doma. Potřebujete jen pár surovin a chvilku času 🙂 Už se taky těšíte na víkendový dezertík?

    Číst celý článek

    Nízkokalorický banánový chlebíček ze špaldové mouky s borůvkami

    19.01.2021

    Že se nedá mlsat bez výčitek? Nesmysl! Mám pro vás jednoduchý recept na banánový chlebíček s borůvkami s pouhými 164 kcal na porci. Navíc obsahuje suroviny, které jsou pro tělo velice prospěšné. Chuť banánového chlebíčku je naprosto dokonalá. Díky přidanému tvarohu docílíte té nejvláčnější textury a borůvky uvnitř dodají lehkost na jazyku.

    Číst celý článek

    Extra výživné, kapustovo-ovocné smoothie s Blendea SUPERGREENS 🥬

    02.12.2020

    Ano, uznáváme, kadeřavá kapusta v Česku není příliš preferovanou zeleninou, ale to je věčná škoda. Proč? Protože je to jedna z nejvýživnějších, a tedy i nejzdravějších listových zelenin. A pokud jste si ji dodnes neoblíbili, krásně jí zamaskujete ovocem, semínky a arašídy. Pojďme na to.

    Číst celý článek

    Ovesné palačinky s mraženým ovocem – zdravější verze ověřené klasiky 👍

    20.11.2020

    Jistě máte oblíbený recept na palačinky, ale dnes se naučíte zdravé palačinky z rozmixovaných vloček. Hlavní výhodou je vysoký obsah vlákniny, která vás zasytí na delší dobu. Palačinky tak nahradí i oběd nebo večeři, a díky proteinové směsi Blendea SUPERPROTEIN prospějete i kloubům, svalům, vlasům a nehtům.

    Číst celý článek

    Pomazánka z pečené dýně s cuketou, cizrnou a rozmarýnem (hebká jako obláček 🎃☁️ )

    18.11.2020

    Dýně sem, dýně tam.. Právě teď jsou prostě všude, takže je potřebujeme rychle, a hlavně různorodě zpracovat. Pomazánka z pečené dýně je jemná, zdravá a díky dalším surovinám dokonale výživná. V lednici vydrží přes 3 dny, takže máte o zdravé a chutné sváče postaráno. Jak na to?

    Číst celý článek

    Dýňový cheesecake z BeBe sušenek (navodí pravou podzimní atmosféru 🥧 )

    11.11.2020

    Podzim s sebou přináší sezonní suroviny, které v ostatních ročních obdobích v kuchyni moc nepoužíváme. Byla by ale škoda neužít si gastronomicky tuto část roku na plné obrátky. Pojďme si udělat dýňový “čískejk”. Jeho chuť mile překvapí vás i každého, kdo ho ochutná. Věřte mi, já ho doma málem nestihla ani nafotit, jak rychle zmizel […]

    Číst celý článek

    Mini dortíky s řeckým jogurtem (pro malé i velké princezny 👸 )

    28.10.2020

    Jogurtové mini dortíky s ovocem potěší vaši štíhlou linii a při jejich zdobení se vyřádí i vaše malá princezna 🙂 Udělejte si hezké odpoledne a připravte si tuto nenáročnou, lehkou pochoutku.

    Číst celý článek
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]
    [value^="om-"]