Křupavoučká pečená cizrna pro zdravé mlsání. Zapomeňte na brambůrky!

Řádím v Blendea kuchyni :) Do zdravých receptů přidávám SUPERGREENS nebo SUPERPROTIN, aby bylo každé jídlo ještě prospěšnější. Račte se inspirovat.

Cizrna je veganský pokrm s jemnou oříškovou chutí. Skvěle se hodí do salátů nebo jako základ na hummus. My si dneska připravíme cizrnu jako tip na večerní mlsání.

Křupavoučká pečená cizrna pro zdravé mlsání

Ingredience:

pečená cizrna recept

Postup:

Cizrnu propláchneme a zbavíme vody. Přendáme do misky, do které přidáme česnek, pepř, sůl, Blendea SUPERPROTEIN a papriku.

Důkladně spolu promícháme, aby se cizrna ve směsi obalila a přendáme na plech vyložený pečícím papírem. Pečeme 35 minut při 180 stupních.

pečená cizrna postup

 

Zdravotní benefity použitých surovin: 

NA SUPERPROTEIN POSLOUCHÁME SAMOU CHVÁLU: Má neutrální nasládlou chuť, takže je perfektní do pečení většiny recetpů.

Objednejte si ho jako součást vaší zdravé kuchyně a to i pokud právě nesportujete. Pro vaše zdraví to má veliký smysl 🙂

blendea superprotein

 

Křupavoučká pečená cizrna pro zdravé mlsání. Zapomeňte na brambůrky!
5 (100%) 1 hlas[ů]

Přidejte komentář

XHTML: Můžete použít tyto značky: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>