Teplá rýžová kaše s kaki a Blendeou SUPERGREENS

Přijde mi, že každé roční období s sebou nese nějaká jídla, která v tu dobu chutnají lépe než po zbytek roku. V létě to bývají například osvěžující zmrzliny, v zimě zase teplé kaše.A jelikož je zima plná nepříjemných nachlazení, tak je ideální, aby nás kaše nejen zasytila, ale zároveň dodala i spoustu vitamínů – přesně jako tahle.

Přijde mi, že každé roční období s sebou nese nějaká jídla, která v tu dobu chutnají lépe než po zbytek roku. V létě to bývají například osvěžující zmrzliny, v zimě zase teplé kaše.

A jelikož je zima plná nepříjemných nachlazení, tak je ideální, aby nás kaše nejen zasytila, ale zároveň dodala i spoustu vitamínů – přesně jako tahle.

Ingredience na 1 porci: rýžová kaše

  • 1 hrnek rýžových vloček (200 ml)
  • 300 ml tekutiny (např. mandlové mléko)
  • 1 lžička Blendey
  • kaki nebo libovolné čerstvé nebo mražené ovoce
  • mandle nebo oříšky
  • pár kapek vanilkového extraktu
  • pro případné doslazení doporučuji stéviové kapky/kokosový cukr/javorový či jiný sirup/banán

 

Postup přípravy:

Vločky smícháme s rostlinným mlékem a přivedeme k varu. Pokud máte vanilkové lusky, povařte je také. Plamen ztlumíme a za občasného míchání vaříme do té doby, než se voda absorbuje, vločky změknou a nevznikne kaše. Hrnec sundáme z plotny a vmícháme Blendeu SUPERGREENS.

 

rýžová kaše recept

Pokud nemáte skutečné vanilkové lusky, klidně použijte extrakt jako já

 

Účinky použitých surovin

  • Blendea SUPERGREENS se skládá z mladého ječmene, zelené pšenice, chlorelly a spiruliny. Tyto složky spolu v kombinaci tvoří skvělou směs, která vám pomůže s trávením, detoxikací těla a dodá Vám přirozenou energii. Balení vystačí na 30 smoothies nebo jiných zdravých receptů. Objednejte ještě dnes. 
  • Rýžové vločky jsou snadno stravitelné a tím pádem vhodné při zažívacích potížích. Díky neutrální chuti jsou vhodné nasladko i naslano.
  • Pravá vanilka je bohatá na antioxidanty.

 

rýžová kaše

Kaše je ve skutečnosti pouze “příloha”. Podstatné je hlavně ovoce, kterým kaši dochutíte

 

 Vyzkoušejte také ostatní smoothies…mandlové smoothie

…nebo domácí ovocné šťávy:

autor

    Lucie Štírská

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Kdo hodně čte, hodně se dozví 🙂

    Čtěte další užitečné články

    Měkounké cestovatelské proteinové muffiny s čokoládou a tvarohem

    30.07.2019

    Plánujete celodenní letní výlet a nechcete být o hladu? Upečte si lahodnou svačinu, která dodá sílu a energii na celý den. Rozhodně lepší varianta, než zaběhnout do rychlého občerstvení pro několik porcí hranolek. Muffiny po vychladnutí naskládejte do pevné uzavíratelné mističky tak, aby vám během dne neokoraly.

    Číst celej článek

    Na tento recept byl použit produkt - Blendea SUPERPROTEIN

    Krémový avokádový dresink pro zdokonalení každého salátu

    25.07.2019

    Kdo chce jíst zdravěji, často sáhne po salátu. Lidé však většinou sáhnou spíše vedle – po salátu, který nezasytí a ani nechutná. Salát se pak kvůli tomu zase na dlouhou dobu ve vašem jídelníčku neobjeví. Mám pro vás tip na zdravý dresing, který k dokonalosti přivede každý salát. Je totiž plný kvalitních tuků i chutí.

    Číst celej článek

    Na tento recept byl použit produkt - Blendea SUPERGREENS

    Rychlé bazalkové pesto s Blendeou SUPERGREENS

    17.07.2019

    Komu by se v létě chtělo vystávat u plotny. Určitě mi dáte za pravdu, že ve vedru není další vedro z trouby nic moc a navíc se dá dělat tolik zábavnějších věcí 🙂 Uvařte si s námi rychlé bazalkové pesto s těstovinami a místo zdlouhavé přípravy si raději třeba skočte do bazénu.

    Číst celej článek

    Snídaňové kokosové chrumky s oříšky a SUPERPROTEINEM Blendea

    25.06.2019

    Pokud máte rádi sladké snídaně, nejspíš občas neodoláte snídaňovým chrumkám. Možná vás ale nikdy nenapadlo, že si je můžete připravit celkem snadno sami doma. Se SUPERPROTEINEM získají navíc i zdraví prospěšné rostlinné bílkoviny a porci superpotravin!

    Číst celej článek

    Bleskurychlý mugcake z vloček se SUPERPROTEINEM

    13.06.2019

    Chcete tip na výživnou a zdravou snídani či svačinu? Tak zkuste tento extra rychlý mugcake. Skvěle zasytí, je chutný a navíc plný bílkovin. Samotný mugcake: 1058 kJ/252 kcal – 22,6 g bílkovin, 30,4 g sacharidů, 3,3 g tuků, 10,5 g vlákniny Celý dozdobený mugcake včetně polevy: 1995 kJ/475 kcal

    Číst celej článek

    Tvarohovo-jablečný, proteinový koláč s medem

    06.06.2019

    Hledáte zdravou svačinku anebo nápaditou snídani pro své děti? Tento recept bude doslova bavit vás i celou rodinu. Navíc, je nutričně vyvážený, takže se o svou štíhlou linii bát rozhodně nemusíte. Jeden kousek (1/12) má: 94 kcal, 1,3 g tuků, 11,5 g sacharidů a úžasných 9 g bílkovin.

    Číst celej článek

    Proteinové RAW kuličky s vlašskými ořechy

    28.05.2019

    Není jednodušší druh cukroví než nepečené RAW kuličky. Základ můžete nechat vždy stejný a podle chuti přidat cokoliv. Rumové, kokosové, datlové nebo ořechové, jako já ty dnešní.

    Číst celej článek

    Proteinový chlebíček s vločkami, jogurtem a medem

    21.05.2019

    Doplňte bílkoviny s chutným proteinovým chlebíčkem. Z uvedeného množství surovin hravě vykouzlíte 9 porcí. Jeden kousek má 113 kalorií, 7,7 g bílkovin, 17,8 g sacharidů a 0,9 g tuku. Takovou mňamkou si postavu rozhodně nepokazíte – právě naopak.

    Číst celej článek

    Avokádovo-čokoládový krém s ovocem

    07.05.2019

    Jestli máte stejně jako já rádi rychlý, jednoduchý, luxusní a navíc zdravý dezert, tak tohle je zn. ideal. Vše z jednoho mixéru, i pro největší lenochy 🙂

    Číst celej článek

    Kokosovo-vanilkový dezert s tapiokovými kuličkami

    30.04.2019

    Tento zdravý dezertík si dělám vždy, když mám chuť na sladké a nechci z toho mít špatný pocit 😀 Je úžasně rychlý na přípravu a ingredience jsou minimální k zakoupení v každém supermarketu. Pochutnám si a je to tak jednoduché!

    Číst celej článek