Špenátové smoothie s kiwi a zdravými semínky

O stravování a zdravé vaření jsem se však začala zajímat ve svých 15 letech, kdy jsem se stala vegankou. Sdílím své nápady na veganská jídla a snažím se tak inspirovat ostatní k rostlinnému stravování.

Špenát je jedním z nejvíce zelených druhů listové zeleniny, což znamená, že obsahuje mnoho chlorofylu a má tak schopnost zvýšit kvalitu našich červených krvinek. Mimo to chlorofyl také příznivě ovlivňuje obranyschopnost a má vliv i na regeneraci buněk a organismu celkově.

Určitě tedy není na škodu si špenát občas do svého smoothie přidat. Navíc obsahuje i jiné důležité látky jako železo, měď, kyselina listová nebo vitamín K a především – chutná skvěle!

Ingredience na 1 porci:

Blendea koupit

Postup:

Banán a kiwi si oloupeme, vložíme do mixéru a přidáme ostatní ingredience. Poté mixér zapneme a mixujeme dohladka. V případě, že je Vaše smoothie moc husté, přidejte ještě trošku vody. Hotové smoothie nakonec přelijeme do sklenice a ihned podáváme. Dobrou chuť!

špenátové smoothie se semínky

 

Zdravotní účinky použitých surovin:

špenátové smoothie s kiwi a semínky

 

Připravte si i další zdravá smoothies…

pikantní smoothie na hubnutí

 

Špenátové smoothie s kiwi a zdravými semínky
Ohodnoťte článek

Přidejte komentář

XHTML: Můžete použít tyto značky: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

NOVÝ PRODUKT

Blendea
SUPERPROTEIN

Pořiďte si kvalitní zdroj rostlinných bílkovin se superpotravinami.

Zjístit více