• Domov
  • Recepty
  • Blog
  • Jak přesně vám Blendea SUPERGREENS pomůže napravit trávení a cítit se lépe?

Jak přesně vám Blendea SUPERGREENS pomůže napravit trávení a cítit se lépe?

Problémy s trávením jednou za čas pozlobí každého. Pokud se však opakují nebo vás výrazně omezují, není dobré brát je na lehkou váhu.Trávicí obtíže jsou často nepříjemně spojené také s tloustnutím. Když střevní bakterie nejsou v rovnováze, často navíc špatně funguje i imunitní systém.

Problémy s trávením jednou za čas pozlobí každého. Pokud se však opakují nebo vás výrazně omezují, není dobré brát je na lehkou váhu.

Trávicí obtíže jsou často nepříjemně spojené také s tloustnutím. Když střevní bakterie nejsou v rovnováze, často navíc špatně funguje i imunitní systém.

Trávicí systém začíná ústy a končí až konečníkem. Pomáhá tělu absorbovat živiny a zodpovídá za zbavování se odpadu. Onemocnění zažívacího traktu můžou přerůst do vážných zdravotních komplikací. Jednou z nich je například nedostatek některých živin.

I drobné, neléčené problémy mohou vést k vážným chronickým onemocněním. Trávicí problémy mohou v extrémních případech skončit dokonce až úmrtím.

Potřebujete trávení dostat do pohody? Blendea SUPERGREENS je namíchaná tak, aby pomáhala. 

  • Blendea SUPERGREENS může pomoci s průjmem, zácpou, pocitem těžkého žaludku, nadýmáním i plynatostí.
  • Zlepšuje průchod potravy zažívacím traktem.
  • Eliminuje hnilobné procesy, které vznikají například po konzumaci tučného masa.
  • Přispívá k lepšímu složení střevní mikroflóry i pravidelnému vyprazdňování.
  • Napomáhá také detoxikaci organismu a zdravému hubnutí.
  • Objednejte si ji ještě dnes a do 2 dnů je u vás doma, připravená ulevit vám a srovnat trávení.

ukaž zdravotní účinky Blendea

Nejčastější poruchy trávení a co je způsobuje

Mezi nejčastější poruchy trávení patří pálení žáhy, zácpa, nadýmání, bolesti břicha, průjem a zvracení.

Co je nejčastějším spouštěčem trávících problémů?

  • Jídlo a pití, které vám prostě nedělá dobře (tučné, pálivé, příliš kávy) = průjem, nadýmání
  • Nedostatek pohybu, vlákniny a vody = zácpa
  • Staré a nevhodně skladované jídlo = infekce nebo otrava jídlem
  • Potravinová intolerance a alergie = trávicí potíže (nadýmání, křeče, průjem, pálení žáhy, zvracení), na které léčba nepomáhá
  • Závažnější diagnózy (například zánětlivé střevní onemocnění, infekce, nádor) = bolesti břicha, průjmy, dlouhodobé zvracení, neustálá únava, náhlý úbytek váhy, krev ve stolici
  • Spouštěčem některých trávicích problémů mohou být také psychické vlivy ( stres nebo těžké životní období), hormonální změny, reflux, dráždivý tračník, některé léky a doplňky stravy i sedavé zaměstnání.

S běžnými problémy si můžete pomoci sami, vážnější vyřeší nutriční terapeutka a u těch nejnaléhavějších neodkládejte návštěvu lékaře.

VIDEORECENZE: Jak přesně Blendea pomohla našim zákaznicím?

14 zásad, které vám pomohou zlepšit trávení a cítit se lépe

Pravidelně se hýbejte.

Potíže s trávením mívá na svědomí nejčastěji nevyvážená strava a nedostatek pohybu. Protože pohyb stimuluje střevní stahy, k vyléčení trávicích problému postačí půl hodinka chůze denně, třeba cestou z práce.

Gastroenterologové (odborníci na trávicí trakt) doporučují hodinu po obědě nesedět u psacího stolu. Zkuste si vyřizování mimo kancelář naplánovat právě na tuto dobu.

Pijte dostatečné množství tekutin.

Pijte alespoň 1,5 tekutin denně – nejlépe vodu a neslazené bylinkové čaje. Naučte se popíjet celý den, 30 minut před a po jídle však nepijte.

Problémy s trávením může způsobovat i pití kávy nebo sody. Pozor také na průjem způsobený kontaminovanou vodou při cestování.

Uvolněte se 

Stres a psychické napětí způsobuje žaludeční vředy, průjem a další trávicí problémy. Uvolnit se vám může pomoci sport, jóga, meditace, sauna nebo třeba oblíbený koníček.

Dbejte na hygienu

Po použití toalety a před jídlem si ruce VŽDY důkladně omyjte ruce teplou vodou s mýdlem.

Jezte zdravě

Důsledky nevyváženého stravování, přejídání i hladovění na sebe nikdy nenechají dlouho čekat. Projeví se nejčastěji problémy s trávením a nadbytečnými kily.

Nadbytečná konzumace sacharidů napomáhá kmenům bakterií přesunout se z tlustého do tenkého střeva. Tam potom komplikují vstřebávání živin. Zaměřte se na to, abyste přijímali živiny ve správném poměru – zjednodušeně, každý pokrm by měl obsahovat ⅓ sacharidů, ⅓ bílkovin a ⅓ tuků. Jezte také 25 – 30 g vlákniny denně.

Jezte pestře a vyváženě

Změňte skladbu jídelníčku – jezte zakysané mléčné produkty, vyhýbejte se přehnanému kořenění a dráždivým jídlům.

Nepřibírejte

Sedavé zaměstnání v kombinaci s konzumací příliš tučného masa je spíše “výsadou” mužů. Zařaďte do jídelníčku raději více vlákniny (ovoce, zelenina a celozrnné výrobky) a masa lehká (kuřecí, rybí, králičí, krůtí).

Nehubněte nárazově a nebezpečně

Ženy se zase často trápí (většinou zcela zbytečně) nesmyslnými dietami, které pak ještě dlouho trápí i jejich zažívání a složení střevní mikroflóry. Pokud skutečně potřebujete zhubnout, neřiďte se (byť dobře míněnými) radami kamarádek a neodborných časopisů. Nechte si poradit raději od kvalifikovaného odborníka na výživu v kurzech hubnutí.

Spřátelte se se zeleninou

Zelenina je pro správný chod lidského těla zásadní. Všeho však s mírou. Pokud ji najednou začnete jíst přespříliš, potkat vás může nepříjemné nadýmání, větry a další problémy s trávením. Zeleninu si rozdělte na menší porce a ty jezte v průběhu celého dne – vždy po jídle.

Stravujte se a pijte vždy v klidu

Jezte v klidu, nehltejte, nespěchejte a jídlo pořádně pokousejte. Výsledkem bude nejen to, že se snáze vyhnete pocintané halence 🙂 Organismus přijatou potravu lépe stráví a vy jí navíc spořádáte méně, což vám pomůže shodit nějaké to kilo a bez potíží dopnout kalhoty.

Nebuďte “stravovací extrémista”

Tloustnutí a zažívací těžkosti způsobuje také hladovění přes den a večerní obžerství. Jezte pravidelně, v menších dávkách a v průběhu celého dne.

Dbejte pravidelnosti na toaletě

Pravidelně se vyprázdňujte.

Přijměte prospěšné bakterie

Probiotika, prebiotika a laktobacily nejsou nesmyslná reklama, trávení a vstřebávání živin prospívají. Nejméně jich však zpravidla skutečně obsahují ty produkty, které jejich obsah nejčastěji slibují v reklamách.  Nejvíce jich najdete v kvalitních preparátech z lékáren. Před jejich užíváním se však poraďte se svým lékařem.

INFOGRAFIKA: Průzkum 202 zákazníků užívajících Blendeu SUPERGREENS minimálně měsíc

Výsledek zákaznického průzkumu doplňku Blendea SUPERGREENS

Napravte své trávení Blendeou SUPERGREENS

Pokud v těle původce onemocnění přetrvává, potíže se mohou opakovat a přejít do chronického stavu. Úžívání Blendey SUPERGREENS je prevencí špatného trávení, zvyšuje účinnost léčby a pravděpodobnost vyléčení.

Studie účinků Blendey SUPERGREENS

Účinnost Blendey SUPERGREENS potvrdil zákaznický průzkum z roku 2018 mezi 404 českými a slovenskými zákazníky. Zlepšení trávení zaznamenalo 48,3 % z nich. Obdobných výsledků dosahují i další zákazníci.

Zelený nápoj v ruce

A co je zvlášť významné: Většina zákazníků by Blendeu doporučila dál.

Upozornění: Blendea SUPERGREENS nenahrazuje léčbu. Je to stále “jenom” doplněk ze zdravých zelených superpotravin. Je však prevencí a zlepšuje její efekt. Při závažných problémech její užívání nejprve konzultujte se svým lékařem.

Jak konkrétně Blendea SUPERGREENS podpoří vaše trávení?

  • Pomáhá udržovat zásadité pH a zabraňuje překyselení.
  • Zvyšuje počet zdraví prospěšných bakterií ve střevech.
  • Je přísunem důležitých látek pro pevné zdraví – je bohatá na důležité aminokyseliny, minerály a vitamíny.
  • Pozitivně ovlivňuje celý proces trávení.

Blendea SUPERGREENS složení

Blendea SUPERGREENS je unikátní směsí 5 silných superpotravin (15 % chlorella, 20% spirulina, 30 % zelený ječmen a 30 % mladá pšenice). Neobsahuje žádnou chemii, lepek, cukr ani laktózu. Pro lepší chuť ji vylepšujeme pouze malým kouskem svěží máty (5 %)

Hlavní účinky jednotlivých složek SUPERGREENS na trávení:

  • Chlorella Bohatý zdroj vitamínů a minerálních látek, podpora zdravé střevní mikroflóry (zvyšuje počet prospěšných střevních bakterií, které pomáhají předcházet žaludečním nevolnostem i průjmům), pomoc při léčbě vředů, kolitidy, Crohnovy choroby, zácpy a divertikulózy, detoxikaci a zvyšování imunity.
  • SpirulinaSnižuje pocit hladu a pomáhá hubnout, detoxikuje, vytahuje a vstřebává do sebe těžké kovy uložené v lidském těle, posiluje imunitní systém i tvorbu probiotik a je příznivá pro metabolismus.
  • Mladý ječmenJe účinný proti zácpě, čistí střeva, váže zplodiny trávení, snižuje kyselost vnitřního prostředí (pomáhá s překyselením žaludku a pálením žáhy), detoxikuje tělo, zlepšuje vyměšování i chuť k jídlu, reguluje trávení, ovlivňuje metabolismus, pomáhá v boji s nadváhou a je úlevou ulcerózní kolitidy, brání usazování nestrávených zbytků a pomáhá odplavovat nánosy potravy.
  • Zelená pšenice – Zlepšuje trávicí funkci, snižuje závažnost ulcerózní kolitidy (neboli zánět tlustého střeva), dráždivého tračníku, refluxní choroby i bolest žaludku, zácpy a dalších zažívací problémů, je prevencí zácpy, zabíjí škodlivé bakterie v trávicím traktu, zbavuje tělo odpadu, nečistot, kovů a jiných toxinů, čistí střeva (eliminuje nadýmání, plynatost a bolest břicha).

Obsah vitamínů a minerálů v Blendea SUPERGREENS

tráVení není tráPení 🙂

Většina našich zákazníků si pochvaluje, že jim Blendea SUPERGREENS srovnala trávení. Všechny recenze z našeho webu si můžete přečíst na tomto odkazu.

recenze Blendea zlepšení trávení

recenze Blendea zlepšení trávení

recenze Blendea zlepšení trávení

recenze Blendea zlepšení trávení

recenze Blendea zlepšení trávení

recenze Blendea zlepšení trávení

recenze Blendea zlepšení trávení

recenze Blendea zlepšení trávení

recenze Blendea zlepšení trávení

VIDEO: Dalších 14 tipů, jak zlepšit trávení. 

autor

    Marta Svačinová

    Psaní a přírodu jsem milovala vždy, k zájmu o aktivní zdravý styl života mě přivedlo až podlomené zdraví. Zjistila jsem, jaké zázraky se začnou dít, když tělu a duši namísto rozkazování začneme naslouchat. Nyní se snažím tyto 3 koníčky skloubit dohromady a zkušenosti s hledáním harmonie a spokojenosti sama se sebou předávat i mým čtenářům.

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Kdo hodně čte, hodně se dozví 🙂

    Čtěte další užitečné články

    Cirkadiánní rytmus jsou vaše biologické hodiny, které vše řídí. Jak zajistit, aby tikaly správně? ⏱️

    25.11.2020

    Neúprosný proud myšlenek vám večer nedovolí usnout a přes den nemáte náladu ani energii jednoduše na nic. Cítíte se, jako by celý váš den byl posunutý. Nejvíce energie máte v čase, kdy potřebujete spát a naopak. Je vám to povědomé? Důvodem může být cirkadiánní rytmus.

    Číst celý článek

    6 uspávacích tipů, jak usnout s neklidnou myslí, když vám v hlavě víří myšlenky 😴

    03.11.2020

    Nekonečné převalování a neschopnost uklidnit mysl natolik, abychom se nechali ukolébat ke spánku. S tímto problémem se občas potýká každý. Článek vám prozradí 6 tipů jak rychle usnout a nebudit se ani pokud se vám v hlavě rozbíhá kolotoč myšlenek.

    Číst celý článek

    Odlesňování dusí celou planetu. I vy můžete pomoct společně se značkou Blendea.

    19.10.2020

    Deforestace (odlesňování) doma i ve světě je alarmující problém a týká se nás všech, i když si to v Česku zatím ne každý uvědomuje. Stromy a flóra hrají v našich životech a e stavu celé Země důležitou roli. Vyrábí nám kyslík a udržují funkci vodního ekosystému. A i přesto si jich lidstvo neváží tak, jak […]

    Číst celý článek

    Skořicové overnight oats s ovocem a SUPERGREENS (napumpujte se vitamíny 💚 )

    09.10.2020

    Večer naplníte zavařovačku samými dobrými surovinami a necháte přes noc uležet. Ráno na vás bude v lednici čekat sytá a sladká snídaně plná vitamínů do sychravého dne. Přesně tak jednoduchý je recept na overnight oats s ovocem, skořicí a Blendeou SUPERGREENS.

    Číst celý článek

    Zakladatelka Soulmio.com Simona Zábržová: Padlo tabu, že jít k psychologovi rovná se být blázen (rozhovor)

    07.10.2020

    Zakladatelka Soulmio.com Simona Zábržová mluví o tom, zda se české firmy starají o psychickou pohodu svých zaměstnanců, jaké psychické problémy sebou nese dnešní uspěchaná doba zaměřená na výkon a poradí, co dělat doma pro každodenní psychohygienu.

    Číst celý článek

    “22 kilogramů šlo dolů a cítím se dobře,” pochvaluje si změnu životosprávy zákaznice Aneta

    30.09.2020

    Mladá maminka Aneta je naše spokojená zákaznice. Popisuje zdravotní problémy, které ji trápily a změny v životosprávě, díky kterým se komplikací zbavila. Aneta užívá Blendea SUPERGREENS a popisuje, jak přesně jí zelená směs pomohla.

    Číst celý článek

    Maracuja – exotické ovoce pro podporu imunity, snížení zánětů s výbornými nutričními hodnotami

    16.09.2020

    Maracuja je slaďoučké exotické ovoce, které lze v sezoně koupit i u nás. Článek popíše všechny prospěšné benefity plodů marakuje na vaše zdraví. Čtěte dál, abyste zjistili, v čem přesně je maracuja pro tělo prospěšná a jaké má výživové hodnoty.

    Číst celý článek

    Eleuterokok ostnitý (Sibiřský ženšen) – pozitivní účinky na imunitu, výkon a kondici potvrzené vědci

    19.08.2020

    Eleuterok je velice zajímavá, “jedovatě” vypadající rostlina, která má ale znamenité účinky na imunitu kondici a výkon. Článek přečtete za 6 minut. Naučí vás Sibiřský ženšen správně užívat a upozorní na případná negativa. V článku budu používat oficiální název Eleuterokok ostnitý. Sibiřský ženšen je pouze přezdívka a lidové označení.

    Číst celý článek

    5 nejšílenějších superpotravin, které ale má smysl vyzkoušet (pokud vám nepřijde špatně :) )

    05.08.2020

    Superpotraviny jsou potraviny se zvýšeným obsahem živin. Některé dobře znáte a chutnají vám. Třeba lahodné borůvky, tradiční kysané zelí nebo pikantní zázvor. Některé prospěšné superpotraviny ale nevypadají právě jako lahůdky a možná si je ani nebudete chtít “vpustit do baráku” 🙂 Každopádně jejich výživové hodnoty a účinky na lidské zdraví jsou nepopíratelné. Zde je 5 […]

    Číst celý článek

    Silné potraviny pro přirozené posílení imunity. Pochutnáte si a dlouhodobě odoláte nemocem.

    05.08.2020

    Článek přečtete za 6 minut a doporučí vám konkrétní potraviny pro podporu imunity (obranyschopnosti organismu), které je vhodné do jídelníčku zařadit celoročně. Některé máte doma, další teprve poznáte.

    Číst celý článek